1
Enquiry period
with 24.02.2025 14:33
to 06.03.2025 12:00
2
Bidding period
with 06.03.2025 12:00
to 26.03.2025 12:00
19 days left
3
Auction
27.03.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 390 000 MDL
Period of clarifications: 24 Feb 2025, 14:33 - 6 Mar 2025, 12:00
Submission of proposals: 6 Mar 2025, 12:00 - 26 Mar 2025, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)”
(modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Moraru
Contact phone
69742618
Purchase data
Date created
24 Feb 2025, 14:33
Date modified
27 Feb 2025, 9:52
Achizitii.md ID
21370599
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Date:
27 Feb 2025, 09:52
Question's name:
Clarificare la Cerința ” Servicii aferente mentenantei adaptive - Furnizorul va asigura adaptarea și perfecjionarea sistemului conform cerintelor prezentate de Beneficiar și agreate cu Furnizorul. Echipa de mentenanja va analiza fiecare solicitare de modificare - adaptare și va propune solutii de implementare/ajustare a aplicației in timp util.”
Question:
Întrebare: 1. Care sunt limitele și restricțiile specifice pentru lucrările de mentenanță adaptivă în cadrul acestui contract? 2. Există termene limită stricte pentru finalizarea modificărilor solicitate? 3. Este prevăzut un număr maxim de ore de lucru pentru ajustările solicitate, cum sunt gestionate situațiile în care este necesar un efort suplimentar pentru finalizarea unei modificări? Există un mecanism de aprobare pentru orele suplimentare? 4. În cazul în care un contract expiră, iar o parte din lucrările convenite nu sunt finalizate, care este procedura urmată? Se prelungește contractul, se transferă lucrările rămase către un nou contract sau există alte soluții propuse?
Answer (27 Feb 2025, 15:39):
1. Toate lucrările sunt enumerate în Caietul de sarcini din setul de documente. Cerința principală este calitatea lucrărilor. Cerințe și limite specifice nu sunt. 2. Termenii de realizare sunt indicate în lista lucrărilor din punctul 6 din Caietul de sarcini. 3. Volumul de lucru total este indicat în Anunțul de participare punctul 8, sub. 1.2 Repartizarea orelor pe sarcini diferite depinde de competența companiei prestator. Volumul suplimentar de lucru de cel indicat în afara Caietului de sarcini nu este prevăzut. 4. Din răspunsul precedent este clar că nu este necesar nici un mecanism de aprobare a orelor suplimentare. 5. Prelungirea contractului nu este presupusă. Toate lucrările trebuie finalizate în termen, în caz contrar achitarea nu se face.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Date:
27 Feb 2025, 09:53
Question's name:
Clarificare la Cerința ”7.4. Reguli privind prestarea serviciilor de dezvoltare”
Question:
Întrebare: Rugăm să ne precizați modalitatea de plată pentru aceste servicii: vor fi plătite din abonamentul lunar, pe bază de număr de oameni/ore sau separat, ca serviciu suplimentar?
Answer (27 Feb 2025, 15:40):
Achitarea serviciilor va fi efectuată trimestrial în baza raportului prezentat de prestatorul serviciilor și verificării calității lucrărilor efectuate.
”Servicii de mentenanță preventivă, corectivă și adaptivă a Sistemului informațional de management în educație (SIME)” (modulele: Educație timpurie, Învățământul General, Catalogul Electronic în Învățământul General, Învățământul Profesional Tehnic, Catalogul Electronic în Învățământul Profesional Tehnic, Registrul Unităților în Învățământul Dual, Portalul public de date, eAdmitere ÎPT)
Date:
27 Feb 2025, 09:54
Question's name:
Clarificare la Cerința ” 5.3. Stiva tchnologica a modulelor informationale pentru mentenanta Baza de date: Oracle Database Standard Edition 2, versiunea 19C; Limbajele SQL, PL/SQL, Javascript. C#;”
Question:
Întrebare: Unde si pentru ce se foloseste C# in cadrul sistemului?
Answer (27 Feb 2025, 15:40):
Este utilizat pentru partea clientului a modulului eAdmitere în învățământul profesional tehnic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.