Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
20.02.2025 11:29
to 28.02.2025 15:06
to 28.02.2025 15:06
2
Bidding period
with
28.02.2025 15:06
to 08.03.2025 08:36
to 08.03.2025 08:36
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
954 017,47 MDL
Period of clarifications:
20 Feb 2025, 11:29 - 28 Feb 2025, 15:06
Submission of proposals:
28 Feb 2025, 15:06 - 8 Mar 2025, 8:36
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparatia capitala a OFM s.Corbu,r-nul Donduseni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5119, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Corbu
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Feb 2025, 11:29
Date modified
26 Feb 2025, 15:06
Achizitii.md ID
21368660
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
25 Feb 2025, 10:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, vă rugăm să atașați pe platforma de achiziții publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitațile de lucrări, DESCIFRAT, în conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari, aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69, 7 mai 2021. Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitațile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Multumim!
Answer (26 Feb 2025, 15:01):
Bună ziua!
Am atașa formularul cum l-am primit de la persoana care a a executat proiectarea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK