1
Enquiry period
with 19.02.2025 09:59
to 20.02.2025 10:00
2
Bidding period
with 20.02.2025 10:00
to 25.02.2025 10:00
3
Auction
26.02.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 12 500 MDL
Period of clarifications: 19 Feb 2025, 9:59 - 20 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 20 Feb 2025, 10:00 - 25 Feb 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Hârtie format A4, fabricată în proporție de 100% din fibre de hârtie recuperate sau pe bază de fibre virgine provenite din surse recoltate legal și/sau durabil (care conțin de asemenea un procent de fibre recuperate);
- minim Clasa C; - culoarea – albă; - gramaj - minim 80+/- 0,6 g/mp;
- grosime – minim 104 microni;
- nuanță albă – nu mai puțin de 147% după ISO 11475;
- fără praf electrostatic;
- Albeața hârtiei CIE, % 146
- 500 bucăți ( a câte 5 pachete în cutie, (1 pachet – 500 file)).

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3200, MOLDOVA, mun.Bender, mun.Bender, str. Chișinăului, 44
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Pîslari
Contact phone
068797513
Purchase data
Date created
19 Feb 2025, 9:59
Date modified
19 Feb 2025, 9:59
Achizitii.md ID
21367534
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anexe.docx
Bidding Documents
-
19.02.25 09:59
oferta .docx
Bidding Documents
-
19.02.25 09:59
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.