Status Cancelled
Estimated value without VAT 208 280 MDL
Period of clarifications: 18 Feb 2025, 16:15 - 19 Feb 2025, 16:30
Submission of proposals: 19 Feb 2025, 16:30 - 25 Feb 2025, 12:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de deservire tehnică a echipamentelor de monitorizare electronica

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul pct. 51, alin. 1) și 3) oferta se respinge:
ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare, în toate actele anexate nr. procedurii nu corespunde cu nr. procedurii publicată în SIA RSAP și sunt semnate electronic cu data de 24.11.2024 și 25.11.2024;
Cantitatea serviciilor din Specificația de preț nu corespunde cu cantitatea solicitată în Invitație/Anunțul de participare. Suma totală conform Specificației de preț fără TVA prezentată constituie 54965,00 însă prețul ofertei în SIA RSAP este de 208280,00 lei.
Date of cancellation
27 Feb 2025, 10:19
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Obreja Oleg
Contact phone
022 280995/067512426
Purchase data
Date created
18 Feb 2025, 16:15
Date modified
27 Feb 2025, 10:20
Achizitii.md ID
21367215
CPV
50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.