Public procurement
21367070
Ulei de floarea -soarelui
1
Enquiry period
with 18.02.2025 14:23
to 23.02.2025 15:00
to 23.02.2025 15:00
19 hours left
2
Bidding period
with 23.02.2025 15:00
to 27.02.2025 15:00
to 27.02.2025 15:00
3
Auction
28.02.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
675 000 MDL
Period of clarifications:
18 Feb 2025, 14:23 - 23 Feb 2025, 15:00
Submission of proposals:
23 Feb 2025, 15:00 - 27 Feb 2025, 15:00
Auction start date:
28 Feb 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Ulei de floarea-soarelui rafinat deodorizat - cu gust de ulei fără individualitate, fără miros
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.196/2011, HG nr.229/2013, HG nr. 724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.907/2014 și HG nr.15/2024.
Ambalaj:
-în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton /pungi utilizate ca ambalaj (minim 2 buc), să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranță.
Termen de valabilitate al produsului: minim 11 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306/2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare AN, (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.196/2011, HG nr.229/2013, HG nr. 724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.907/2014 și HG nr.15/2024.
Ambalaj:
-în butelii din plastic pînă la 5 litri (buteliile ambalate în cutii de carton /pungi utilizate ca ambalaj (minim 2 buc), să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranță.
Termen de valabilitate al produsului: minim 11 luni din data livrării.
Vânzătorul este responsabil de calitatea mărfii livrate pe întreaga perioadă de valabilitate a produsului.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se prezentă pentru fiecare partidă: certificat de calitate emis de producător în baza rapoartelor de încercări (copia autentificată prin ștampila umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor Art.131, al.(2), (5), (6), (61) din Legea nr. 306/2018 pentru produsele din import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada aprilie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentare AN, (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Feb 2025, 14:13
Date modified
18 Feb 2025, 14:23
Estimated value (without VAT)
675 000 MDL
The minimum downward of the price
2 700 MDL
Achizitii.md ID
21367070
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
14 Mar 2025 14:21 - 30 Dec 2025 14:21
List of positions
1)
Title
Quantity: 27000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
18.02.25 14:23
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.02.25 14:23
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK