1
Enquiry period
with 14.02.2025 15:54
to 20.02.2025 09:07
2
Bidding period
with 20.02.2025 09:07
to 23.02.2025 11:08
11 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 18 300 MDL
Period of clarifications: 14 Feb 2025, 15:54 - 20 Feb 2025, 9:07
Submission of proposals: 20 Feb 2025, 9:07 - 23 Feb 2025, 11:08

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de reîncărcare și mentenanță a cartușelor pentru imprimante și aparatelor de multiplicare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, S. Lazo nr.48
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Zaporojan
Contact phone
022820803
Purchase data
Date created
14 Feb 2025, 15:44
Date modified
14 Feb 2025, 18:25
Achizitii.md ID
21365414
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202502141545_Anunț de participare.pdf
tenderNotice
-
14.02.25 15:54
Date:
14 Feb 2025, 18:25
Question's name:
Procesor si ups
Question:
Ce cauta processor cu ups in lot cu imprimante si cartuse?
Answer (19 Feb 2025, 09:07):
Având în vedere că imprimantele și tehnica de calcul sunt componente ale aceleași infrastructuri IT, oferirea unui pachet integrat pentru toate serviciile de mentenanță IT simplifică procesul din punct de vedere administrativ, cât și economic, eliminând în același timp nevoia de a gestiona mai multe contracte și de a negocia cu diferiți furnizori pentru fiecare tip de echipament.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.