1
Enquiry period
with 12.02.2025 09:21
to 17.02.2025 12:00
2
Bidding period
with 17.02.2025 12:00
to 20.02.2025 14:00
15 hours left
3
Auction
21.02.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 208 000 MDL
Period of clarifications: 12 Feb 2025, 9:21 - 17 Feb 2025, 12:00
Submission of proposals: 17 Feb 2025, 12:00 - 20 Feb 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Mobilier de birou

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
The contact person
Full name
Dorina Lutenco
Contact phone
067493406
Purchase data
Date created
12 Feb 2025, 9:21
Date modified
17 Feb 2025, 8:59
Achizitii.md ID
21363154
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
12.02.25 09:21
ds bunuri_servicii.docx
Bidding Documents
-
12.02.25 09:21
Date:
17 Feb 2025, 08:59
Question's name:
Anunt
Question:
Buna ziua. In anuntul de particpare, dvs solicitati prezentarea Certifcatul de conformitate a bunurilor. Dar mobilierul care este solicitat nu este unul standard, dar unul care se produce la carere, in depenedenta de forma, modelul, dimensiunile personale a institutiei dvs. Respectiv OE nu poate detine certificat de conformitate anume pentru mobilierul dvs. Este posibil de prezentat in loc de certificatul de conformitate a bunurilor, un certificat de conformitate a materiei prime sau aviz/autorizatie sanitara emisa pe numele producatorului? Pentru a nu limita concurenta si a permite mai multor OE economici de a participa.
Answer (17 Feb 2025, 09:25):
Bună ziua! Se acceptă prezentarea certificatului de conformitate a materiei prime ce va fi utilizată la fabricarea mobilierului. Vă mulțumesc!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.