1
Enquiry period
with 11.02.2025 19:24
to 24.02.2025 15:20
2
Bidding period
with 24.02.2025 15:20
to 04.03.2025 15:20
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 8 160 690 MDL
Period of clarifications: 11 Feb 2025, 19:24 - 24 Feb 2025, 15:20
Submission of proposals: 24 Feb 2025, 15:20 - 4 Mar 2025, 15:20

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rețele de apeduct în localitatea Isăicani, rețele exterioare alimentare cu apă în comuna Valea-Trestieni (satele Valea-Trestieni, Luminița, Selișteni, Odobești și Isăicani), raionul Nisporeni”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6438, MOLDOVA, Nisporeni, s.Valea-Trestieni, satul Valea Trestieni
Web site
---
The contact person
Full name
Grigore Cananău
Contact phone
069955965
Purchase data
Date created
11 Feb 2025, 19:03
Date modified
19 Mar 2025, 12:36
Achizitii.md ID
21363050
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202502111912_ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-Documentatia standart
11.02.25 19:24
202502111912_Anunt de participare semnat.pdf
Bidding Documents
-Anunt de participare
11.02.25 19:24
202502111912_CAIET DE SARCINI.signed.pdf
billOfQuantity
-Caiet de sarcini
11.02.25 19:24
202502111917_duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
11.02.25 19:24
202502111912_Anexa caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-Anexa caiet de sarcini
11.02.25 19:24
Date:
12 Feb 2025, 09:30
Question's name:
Anulare
Question:
Buna ziua. Ne explicati va rog care este motivul anularii licitatiei precedente?
Answer (12 Feb 2025, 09:49):
https://drive.google.com/file/d/1L2K2VMhYkRoW_aROqGnBDNuIKt9dQG_u/view?usp=sharing
Date:
12 Feb 2025, 10:27
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Ne explicati va rog cum poate un OE sa executa atit de multe lucrari in 3-4 luni? Daca nu finisam in termen pina 15 iulie 2025 ne asteapta amenda cu retragerea garantiei de buna executie 6prc? Pentru ce sa ne incepem procedura de achizitii publice daca intram in pierderi cu asa cerinte anormale? Schimbati va rog volumul de lucrari sau puneti termenul executarii lucrarilor real
Answer (12 Feb 2025, 10:39):
Termenul contractului este pînă la 31.12.2025 , condițiile sunt impuse de către finana
Date:
17 Feb 2025, 13:45
Question's name:
Experienta similara
Question:
Rugam la punctul cu experienta similara din anuntul de participare, sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara - Retele de apeduct, deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Answer (18 Feb 2025, 11:47):
in anunt este indicat expres domeniul -instalatii si retele de alimentare cu apă p.9 , la experiență similară e clar că domeniul de activitate este Rețele de apeduct conform obiectului .
Date:
17 Feb 2025, 14:32
Question's name:
Vizita in santier
Question:
Spuneti va rog, da documentul eliberat de dvs ca deja am fost si am facut vizita data trecuta, la licitatia trecuta e valabil? Il putem prezenta? Ca proiectul nu sa schimbat si locul unde se vor face lucrarile tot a ramas acelasi.
Answer (18 Feb 2025, 11:50):
da se va lua în considerație , doar să vă asigurați că ați făcut cunoștință cu fișa tehnica -anexa la caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.