Select the type of procedure
Commercial procurement
21362609
1
Enquiry period
with
11.02.2025 11:46
to 21.02.2025 08:00
to 21.02.2025 08:00
2
Bidding period
with
21.02.2025 08:00
to 04.03.2025 17:00
to 04.03.2025 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 924 516 MDL
Period of clarifications:
11 Feb 2025, 11:46 - 21 Feb 2025, 8:00
Submission of proposals:
21 Feb 2025, 8:00 - 4 Mar 2025, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Termoizolarea cladirii existente cu renovarea acoperisului a IP "Gradinita - Cresa Plopusor" Bulboaca cu regim de inaltime S+P+1E, satul Bulboaca, r-nul Anenii Noi
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6512, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Bulboaca (r-l Anenii Noi), r. Anenii-Noi, s.Bulboaca, str. M.Eminescu,4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Feb 2025, 11:46
Date modified
14 Feb 2025, 11:03
Achizitii.md ID
21362609
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini - formular nr.1 descifrat.signed.pdf
caiet de sarcini - formular nr.1 descifrat.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
11.02.25 11:46
caiet de sarcini - formular nr.5.signed.pdf
caiet de sarcini - formular nr.5.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
11.02.25 11:46
caiet de sarcini - formular nr.1.signed.pdf
caiet de sarcini - formular nr.1.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
11.02.25 11:46
duae - primaria bulboaca.signed.pdf
duae - primaria bulboaca.signed.pdf
Bidding Documents
-documentul unic european de achizitii
11.02.25 11:46
documentatia standard_lucrari — a23.signed.pdf
documentatia standard_lucrari — a23.signed.pdf
Bidding Documents
-documentatia standard pu lucrari
11.02.25 11:46
caiet de sarcini - formular nr.7.signed.pdf
caiet de sarcini - formular nr.7.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
11.02.25 11:46
caiet de sarcini - formular nr.3.signed.pdf
caiet de sarcini - formular nr.3.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
11.02.25 11:46
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025 (1).signed.pdf
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025 (1).signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025 (1).signed.pdf
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025 (1).signed.pdf
ID: ccd57b61-b107-4ce1-9523-f4eec24758e7
Bidding Documents
-
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025.signed.pdf
anunt de participare - gradinita bulboaca 2025.signed.pdf
ID: ccd57b61-b107-4ce1-9523-f4eec24758e7
Bidding Documents
Bidding Documents
- cerintele si criteriile de calificare
14.02.25 11:03
Date:
13 Feb 2025, 20:25
Question's name:
Anunt de participare, pct 16 Scurta descriere a criteriilor.....
Question:
Buna ziua. Nr d/o 7, solicitam respectuos modificarea expresiei ..receptia finala a lucrarilor.. cu .. receptia la terminarea lucrarilor.. conform HG 638/2020
Answer (14 Feb 2025, 09:32):
se accepta si acceasta varianta.
Date:
13 Feb 2025, 20:33
Question's name:
Anunt de participare. pct 25 Factorii de evaluare
Question:
Buna ziua. pe linga ponderea procentuala pe care o acordati fiecarui factor de evaluare, precizati în documentația de atribuire și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic.
Answer (14 Feb 2025, 09:37):
receptionat
Date:
19 Feb 2025, 18:09
Question's name:
dotari tehnice
Question:
Buna seara. D-stra solicitati ca ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie macara. Va rugam sa va expuneti pentru ce anume este necesar ca operatorii economici sa aiba in dotare astfel de utilaj. decit sa poata fi arendat sau prin contact de colaborare cu companiile care se ocupa cu astfel de servicii? Pentru lucrarile viitorului contract nu este obligatoriu astfel de utilaj in general, sau chiar daca va fi nevoie - se rezuma la substituirea modalitatii de ridicare a materialelor, exemplu - manual, cu o macara de fereastra (cu rulment), cu serviciul autolift, sau caz unic cu macara de tonaj.
Answer (20 Feb 2025, 10:26):
Utilajul poate fi arendat sau prin contact de colaborare cu companiile care se ocupa cu astfel de servicii, prin prezentarea contractului.
Date:
19 Feb 2025, 22:04
Question's name:
Buna ziua. Termenul de execuție 27.08.2025
Question:
Vă rugăm să indicați un termen de execuție în luni (ca exemplu maxim 6 luni), or nu este clar în cît timp este necesar să executăm lucrarea, indicați termen 27.08.2025, dar în cazul din o sumedenie de circumstanțe (modificări de documentație, contestații ) și contractul se încheie la data de 27.07.2028, operatorul are mai puțin de una luna pentru execuție, ceea ce nu este real de executat?
Answer (20 Feb 2025, 10:22):
Termenul de executarea a lucrarilor este stabilit de Autoritatea Finantatoare - ONDRL. Prelungirea termenului se poate realiza, intemeiat, prin acordul scris al partilor, consemnat de catre ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.
Date:
20 Feb 2025, 10:52
Question's name:
Buna ziua. Termenul de execuție 27.08.2025
Question:
Dvs. cred că rau cu cititul, dacă o să încheiați contractul pe 26.08.2025, termenul o să fie 1 zi?
Answer (20 Feb 2025, 12:14):
Cred ca Dvs nu ati citit atent. si cred ar trebui sa fiti mai respectuos.
Dvs prezentati grafic de executare a lucrarilor prealabil. In caz de anumite circumstante intemeiate, se va prelungi termenul de executare a lucrarilor, prin acord aditional consemnat de catre Autoritatea Finantatoare - ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.
Date:
20 Feb 2025, 10:55
Question's name:
Termen de execuție
Question:
Termenul de execuție nu poate fi indicat printr-o dată fixă, ci trebuie exprimat sub forma unei durate (zile/luni), deoarece finalizarea lucrărilor depinde de mai mulți factori variabili, inclusiv data încheierii contractului și momentul efectiv al inițierii lucrărilor. Acești factori, alături de condițiile meteorologice, disponibilitatea materialelor și aprobările administrative, pot influența desfășurarea proiectului. Stabilirea unui termen strict, fără a lua în considerare aceste aspecte, ar putea duce la întârzieri nejustificate sau la presiuni excesive asupra executantului, afectând calitatea lucrărilor.?
Answer (20 Feb 2025, 16:24):
Termenul de executarea a lucrarilor este stabilit de Autoritatea Finantatoare - ONDRL in contractul de finantare. Dvs prezentati grafic de executare a lucrarilor prealabil. In caz de anumite circumstante intemeiate, se va prelungi termenul de executare a lucrarilor, prin acord aditional consemnat de catre Autoritatea Finantatoare - ONDRL, dar care nu va depasi termenul de valabilitate a contractului.
Date:
20 Feb 2025, 16:53
Question's name:
POZ. 74
Question:
Buna ziua, va rugam sa specificati densitatea pentru placi de vata, este o neconcordanta in caietul de sarcini.
Answer (20 Feb 2025, 17:47):
Rămîne valabil cum e scris in pozitia 74 -
"placi din vata minerala gr 10 cm densitatea 135 kg m3 "
Date:
20 Feb 2025, 23:02
Question's name:
Termen de execuție
Question:
Ați solicitat un termen de valabilitate a ofertelor de 60 de zile, ceea ce presupune că v-ați rezervat două luni pentru evaluarea acestora și încheierea contractului. Având în vedere că termenul limită pentru depunerea ofertelor este 04.03.2024, putem presupune că semnarea contractului va avea loc până la data de 04.05.2024. În acest context, considerați că un termen de execuție de maximum patru luni ar fi suficient și realist pentru realizarea lucrărilor?
Vă rugăm să ne confirmați acest aspect pentru o mai bună clarificare a cerințelor procedurii.
Answer (21 Feb 2025, 07:27):
Daca ați fost la fața locului la obiect, ați fi înțeles că este suficient un termen de maxim 4 luni pu realizarea lucrărilor (cu o echipă responsabilă și perseverentă).
Conform afirmațiilor specialistilor in domeniu.
Date:
20 Feb 2025, 23:28
Question's name:
poz.60
Question:
Ce tip de placi sunt solicitate?
Answer (21 Feb 2025, 07:35):
Conform documentației de deviz se specifică pu pozitia 60:
Placi termoizolante, - beton celular autoclavizat.
Date:
20 Feb 2025, 23:30
Question's name:
poz.52
Question:
In devizul desfasurat este inclus ciment, nisip si mortar, rugam sa specificati daca se va include pret la toate resursele materiale?
Answer (21 Feb 2025, 07:36):
Da, se va include pret la toate resursele materiale.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK