1
Enquiry period
with 07.02.2025 13:28
to 10.02.2025 10:00
2
Bidding period
with 10.02.2025 10:00
to 13.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 250 000 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2025, 13:28 - 10 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 10 Feb 2025, 10:00 - 13 Feb 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipamente pentru bucătărie. Azilul de bătrîni și invalizi din or.Cimișlia

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hincu 132
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Turcanu
Contact phone
061144495
Purchase data
Date created
7 Feb 2025, 13:28
Date modified
7 Feb 2025, 18:29
Achizitii.md ID
21361067
CPV
39300000-5 - Diverse echipamente
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Feb 2025, 18:29
Question's name:
Experiența
Question:
Este obligatoriu 3 ani de experiență sau poate să fie companie nouă care să aibă experiențe similare în domeniu
Answer (10 Feb 2025, 07:43):
Poate. Sa aveti experienta similara.
Date:
9 Feb 2025, 17:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa schimbați caietul de sarcini si sa permiteți un diapazon mai mare de caracteristici , fiindcă se subînțelege ca se favorizează un anumit furnizor
Answer (10 Feb 2025, 07:45):
Diapazonul este destul de normal. Participati
Date:
10 Feb 2025, 09:09
Question's name:
Divizati loturiile
Question:
Buna ziua. Va rugam sa divizati in loturiile caiet de sarcini
Answer (10 Feb 2025, 09:30):
Suma este mica si nu divizam pe loturi
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.