1
Enquiry period
with 07.02.2025 13:32
to 20.02.2025 10:00
11 hours left
2
Bidding period
with 20.02.2025 10:00
to 28.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 2 006 525 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2025, 13:32 - 20 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 20 Feb 2025, 10:00 - 28 Feb 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) lansează campania „Învață în Moldova” - o inițiativă amplă, menită să promoveze studiile universitare în Republica Moldova și să crească atractivitatea învățământului superior din țară. Obiectivul strategic pentru 2025 este de a majora până la 60% ponderea absolvenților de licee care aleg universitățile din Moldova și de a continua creșterea numărului de studenți care optează pentru programele pedagogice.
Mulți absolvenți ai liceelor și colegiilor din Republica Moldova aleg să studieze în străinătate fără a cunoaște toate oportunitățile educaționale din țară, iar informarea elevilor despre opțiunile educaționale din Republica Moldova și promovarea universităților din țară poate prezenta alternative competitive, adaptate nevoilor și aspirațiilor lor. Studiile în țară oferă avantajul unei educații de calitate la costuri mai accesibile, reducând astfel presiunea financiară asupra familiilor, care au la întreținere unul sau mai mulți studenți. În plus, absolvenții care rămân în Moldova contribuie la dezvoltarea economică și socială a țării, având posibilitatea de a se integra rapid pe piața muncii locale și de a beneficia de oportunități de angajare.

Promovarea universităților va atrage mai mulți candidați, în special din rândul celor indeciși, ceea ce va consolida imaginea instituțiilor de învățământ superior. O vizibilitate mai bună a instituțiilor de învățământ superior le permite să stabilească noi colaborări/alianță cu universități internaționale, facilitând astfel schimburile academice, accesul la noi proiecte și crearea unor oportunități pentru studenți și cadre universitare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
7 Feb 2025, 13:32
Date modified
19 Feb 2025, 14:01
Achizitii.md ID
21360975
CPV
79950000-8 - Servicii de organizare de expoziţii, de târguri şi de congrese
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 13:32
duae.doc
Bidding Documents
-
7.02.25 13:32
Date:
19 Feb 2025, 14:01
Question's name:
Clarificări
Question:
Pct. 1.1 - Campanie de comunicare a studiilor universitare în Republica Moldova 1) "Producerea spotului video" – "filmări ale modernizărilor realizate în universități pentru promovarea studiilor din țară." - Vă rugăm să ne expediați lista universităților unde sunt necesare filmările sau orașele în care se află aceste universități, precum și numărul acestora. Pct. 1.2 - Servicii de organizare a 10 evenimente regionale 2) Evenimentele care se desfășoară în aceeași zi în două orașe au loc consecutiv sau în paralel? 3) Mobilierul pentru târg este asigurat de locație? 4) Ce presupune activitatea „ghidarea profesională”? 5) Zona pentru servirea bucatelor este organizată de cine? Bucatele sunt oferite gratuit sau trebuie achiziționate? Cine invită prestatorii? 6) "Asigurarea transportului către locații. Compania va asigura transportul pentru deplasare în localitățile unde au loc evenimentele" - Pentru deplasarea cui? 7) Este nevoie de un moderator la eveniment?
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.