1
Enquiry period
with 07.02.2025 10:18
to 17.02.2025 11:00
2
Bidding period
with 17.02.2025 11:00
to 27.02.2025 09:30
5 days left
3
Auction
28.02.2025 11:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 263 540 MDL
Period of clarifications: 7 Feb 2025, 10:18 - 17 Feb 2025, 11:00
Submission of proposals: 17 Feb 2025, 11:00 - 27 Feb 2025, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

”Achiziționarea serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare din cadrul ”TERMOELECTRICA” S.A. pentru anul 2025”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Radnev
Contact phone
022-436-334
Purchase data
Date created
7 Feb 2025, 10:18
Date modified
7 Feb 2025, 11:25
Achizitii.md ID
21360838
CPV
50410000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a aparatelor de măsurare, de testare şi de control
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare pt.2025 .docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr.22 specificatii tehnice (5).docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr.23 specificatii de preț .docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
formularul ofertei f3.1.doc
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
cs verificare metrologică mm 2025 final.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
declaratie privind confirmarea identitatii.doc
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
date generale despre participant.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
anexa nr.9 scrisoare de garantie bancara.docx
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
duae.doc
Bidding Documents
-
7.02.25 10:18
Date:
7 Feb 2025, 11:25
Question's name:
Clarificari
Question:
Sancțiuni: 1. Pentru prestarea cu întârziere a serviciilor, Prestator poartă răspundere materială în valoare de 0,01% din suma Serviciilor neprestate, pentru fiecare zi de întârziere, dar nu mai mult decât valoarea garanției de bună executare a contractului. Intrebare este: Sanctiuni vor fi aplicate daca nu se va achita la timp de catre benefeciar ?
Answer (7 Feb 2025, 13:06):
Buna ziua, Pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție sectorială, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de entitatea contractantă în cadrul procedurilor de achiziție. Entitatea contractantă evaluează datele de calificare ale operatorului economic conform modului și criteriilor expuse în documentația de atribuire.
Date:
7 Feb 2025, 11:36
Question's name:
Lucrari
Question:
Buna ziua . Am dori o concretizare , in caietul de sarcini este stipualt ca toate lucrarile se vor efectua la sediul Beneficiarului ( conform adreselor) apare intrebarea verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si a transformatoarelor de curent Lotul 10 se va efectua cu ajutorul utilajul / echipamentelor Beneficiarului ? Daca da va rog sa stipulati modelele si daca sunt etalonate ? Va multumesc 2. Este posibil de efectuat verificarea metrologica a contoarelor electrice Lotul 9 si transformatoarelor Lotul 10 la sediul Executorului sau in cazul cu verificarea transformatoarelor la sediul Beneficiarului ? De exemplu Executorul isi asuma toate cheltuielile de transport si desigur verificare ?
Answer (7 Feb 2025, 14:24):
Bună ziua, în Caietul de sarcini pct.2 este stipulat că lucrările se vor efectua - În laboratoarele Executantului și sediul “Termoelectrica”S.A., în Anexa nr.1 - sunt stipulate lucrările care vor fi executate la sediul Executantului și care la sediul Benefeciarului ( * Verificările metrologice se vor efectua la sediul „TERMOELECTRICA” S.A.) În p.5 este stipulat că - În cazul efectuării verificării metrologice a mijloacelor de măsurare la sediul Beneficiarului, transportarea verificatorului se va face din contul Executantului. În p.6 este stipulat că - Compania ofertantă trebuie să prezinte dovada că este dotată cu toată tehnica și instrumentele necesare pentru efectuarea serviciilor, sau să dețină contract de arendă; Costul serviciilor va include toate cheltuielile aferente suportate de către Executant pentru îndeplinirea volumului de servicii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.