Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 275 000 MDL
Period of clarifications:
6 Feb 2025, 17:01 - 18 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals:
18 Feb 2025, 10:00 - 28 Feb 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Produse alimentare pentru 6 luni (aprilie-septembrie) anul 2025
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform Art.71, lit. g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Date of cancellation
6 Feb 2025, 20:10
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Alexandru Marinescu 16
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Feb 2025, 17:01
Date modified
6 Feb 2025, 20:11
Achizitii.md ID
21360574
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK