Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
06.02.2025 14:49
to 10.02.2025 15:00
to 10.02.2025 15:00
2
Bidding period
with
10.02.2025 15:00
to 14.02.2025 15:00
to 14.02.2025 15:00
3
Auction
with
17.02.2025 14:00
to 17.02.2025 14:09
to 17.02.2025 14:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
75 416,67 MDL
Period of clarifications:
6 Feb 2025, 14:49 - 10 Feb 2025, 15:00
Submission of proposals:
10 Feb 2025, 15:00 - 14 Feb 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Prestarea serviciilor editoriale privind tipărirea și furnizarea registrelor și blanchetelor necesare pentru activitatea Inspectoratului General de Carabinieri, conform specificațiilor tehnice stabilite în caietul de sarcini.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Feb 2025, 14:49
Date modified
7 Feb 2025, 10:03
Achizitii.md ID
21360451
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
7 Feb 2025, 10:03
Question's name:
Acces
Question:
Descărcarea bunurilor va fi efectuată de către Furnizor, cu implicarea personalului propriu, asigurând transmiterea bunului până la locul indicat de către Cumpărător.
V-a rugam sa dati mai ulte detalii: etaj, ascensor, acces cu masina, distanta etc...
Answer (7 Feb 2025, 10:12):
Livrarea se va efectua la sediul Cumpărătorului în mun. Chișinău, str. Gh. Asachi, 65A, în subsolul clădirii. Accesul autovehiculului este permis. Furnizorul este responsabil de descărcarea și manipularea bunurilor până la locul indicat de Cumpărător. Persoana de contact: Pistol Iurie. Număr de telefon: 069917560.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK