1
Enquiry period
with 06.02.2025 15:01
to 17.02.2025 09:00
8 days left
2
Bidding period
with 17.02.2025 09:00
to 24.02.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 7 308 333 MDL
Period of clarifications: 6 Feb 2025, 15:01 - 17 Feb 2025, 9:00
Submission of proposals: 17 Feb 2025, 9:00 - 24 Feb 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Salubrizarea străzilor; cositul și degajarea gazoanelor; îmgrigirea clumbeloe; întreținerea gunoiștei orășenești; curățirea de zăpadă și răspândirea materialului antiderapant; marvaj rutier, trecerii de pietoni; întreținerea iluminatului stradal; servicii de pază și întreținere a parcului, havuzului, cimitirului, stației de salvare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Str. Ştefan cel Mare şi Sfînt 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Cebotariov
Contact phone
259-49043
Purchase data
Date created
6 Feb 2025, 15:01
Date modified
6 Feb 2025, 15:01
Achizitii.md ID
21360416
CPV
45110000-1 - Lucrări de demolare de clădiri şi de terasament
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
6.02.25 15:01
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-
6.02.25 15:01
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.