1
Enquiry period
with 06.02.2025 11:53
to 11.02.2025 11:00
2
Bidding period
with 11.02.2025 11:00
to 14.02.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 972 362,50 MDL
Period of clarifications: 6 Feb 2025, 11:53 - 11 Feb 2025, 11:00
Submission of proposals: 11 Feb 2025, 11:00 - 14 Feb 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reconstrucția acoperișului la Grădinița de copii din s. Iujnoe r. Cahul

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5319, MOLDOVA, Cahul, s.Iujnoe, str.70 ani Octombrie, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Ghenadie Focșa
Contact phone
069614767
Purchase data
Date created
6 Feb 2025, 11:53
Date modified
6 Feb 2025, 12:23
Achizitii.md ID
21360239
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_r (1).doc
Bidding Documents
-
6.02.25 11:53
ds_lucrari (2).docx
Bidding Documents
-
6.02.25 11:53
Date:
6 Feb 2025, 12:23
Question's name:
Sursa de finantare
Question:
Care este sursa de finantare a obiectului?
Answer (10 Feb 2025, 15:47):
IBAN MD17TRPDAH311120A15777AF
Date:
10 Feb 2025, 09:31
Question's name:
Vizita la obiect
Question:
Bună ziua. Stimate AC, vă rugăm respectuos să excludeți punctul “Vizita la obiect” din documentele de calificare. Conform Documentație Standart pct.15 Ofertantului i se permite să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării, inclusiv împrejurimile, și să obțină toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei. În cadrul vizitei ofertantul îşi asumă riscul producerii unui eventual accident care s-ar putea solda cu moartea sau rănirea fizică a unei persoane şi/sau cu pierderea ori deteriorarea proprietăţii. Ofertantul suportă orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitării amplasamentului lucrării. Prin urmare, agentul economic nu este obligat să viziteze obiectul, mai mult ca atit toate cheltuielile și riscurile trebuie să ni le asumăm! Considerăm ca toate cerințele necesare pentru executarea lucrărilor sunt indicate în caietul de sarcini, care este parte integrală a contractului de achiziții publice. Și vizita la obiect nu poate modifica/interpreta altfel caietul de sarcini. Dacă nu sunteți sigur în calitatea caietului de sarcini aveți tot dreptul să-l modificați în perioada de actualizare. Mulțumim de înțelegere!
Answer (10 Feb 2025, 16:02):
Bună ziua.Punctul 15 „Vizita la obiect„ nu va fi exclus.
Date:
10 Feb 2025, 17:00
Question's name:
Sursa de finantare
Question:
Care este sursa de finantare a obiectului? Nu am solicitat IBAN-ul instituției !?
Answer (11 Feb 2025, 09:16):
Sursa de finamțare- P1P28802,P300068,S3S4300,K6311120
Date:
10 Feb 2025, 17:06
Question's name:
Vizita la obiect
Question:
Argumentați vă rog, în baza cărui act normativ/lege dvs obligați AE sa se prezinte la obiect. Noi nu am găsit în acte așa punct. Vă rugăm să răspundeți argumentat juridic și corect, nu cu orgoliu, nu cu Da să Nu. Nu uitați ca odată ce ați publicat un Anunț de intenție aveți și obligația de a da răspuns la clarificările solicitate.
Answer (11 Feb 2025, 09:30):
Este cerința obligatorie a autorității contractante vizita la obiect pentru familiarizarea cu obiectul și proectul texnic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.