Select the type of procedure
Commercial procurement
21359965
1
Enquiry period
with
05.02.2025 15:57
to 13.02.2025 13:25
to 13.02.2025 13:25
2
Bidding period
with
13.02.2025 13:25
to 16.02.2025 13:25
to 16.02.2025 13:25
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 097 510 MDL
Period of clarifications:
5 Feb 2025, 15:57 - 13 Feb 2025, 13:25
Submission of proposals:
13 Feb 2025, 13:25 - 16 Feb 2025, 13:25
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de renovare interioare (scara,două încăperi,coridor ,biblioteca și sala mică) pentru clădirea casei de cultură din s.Grimăncăuți,r.Briceni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 4726, MOLDOVA, Briceni, s.Grimăncăuţi, s.Grimancauti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Feb 2025, 15:57
Date modified
11 Feb 2025, 13:25
Achizitii.md ID
21359965
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț camin cultural.signed.pdf
anunț camin cultural.signed.pdf
tenderNotice
- anunt de participare
5.02.25 15:57
caiet sarcini camin cultural.signed.pdf
caiet sarcini camin cultural.signed.pdf
Technical Specifications
- descrierea cantităților de lucrări
5.02.25 15:57
caiet sarcini camin cultural.signed.pdf
caiet sarcini camin cultural.signed.pdf
Bidding Documents
-
11.02.25 13:25
Lucrări de renovare interioare (scara,două încăperi,coridor ,biblioteca și sala mică) pentru clădirea casei de cultură din s.Grimăncăuți,r.Briceni
Date:
5 Feb 2025, 21:48
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna seara ! Puteti sa incarcati si lista cu cantitati de lucrari desfasurata !Multumim anticipat !
Answer (6 Feb 2025, 09:44):
Cantittățle de lucrări sunt indicate în caietul de sarcini.
Date:
6 Feb 2025, 10:46
Question's name:
Sursa de finantare
Question:
Buna ziua! Care este sursa de finantare a obiectului?
Answer (6 Feb 2025, 14:31):
I P ONDRL
Date:
6 Feb 2025, 12:57
Question's name:
Caiet de sarcine.
Question:
Incarcati va rugam formularul F1 ca nu este clar resursele la poz.4
Answer (6 Feb 2025, 14:41):
4 CF05A Tencueli interioare de 3cm grosime,executate împletitura de sîrmă Bp 3x100x100,driscuite cu mortar de ciment-var marca M100-T,executate manual pe suprafețele drepte,inclusiv montarea armăturii de oțel și a împletiturii,aplicate la pereți (INDaplicativ-mortar ciment-nisip 0,032m2 ,Plasa Bp3x100x100-1,04kg/m2
m2 925,2000
Date:
6 Feb 2025, 15:39
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua, publicați vă rog formularul desfășurat al caietului de sarcini
Answer (10 Feb 2025, 14:21):
Cantittățle de lucrări sunt indicate în caietul de sarcini consultatii la tel.068601023 D-na Eleonora (SC Dumit grup SRL)
Date:
10 Feb 2025, 16:22
Question's name:
Forma 1 desfasurata
Question:
Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal.
Answer (11 Feb 2025, 13:28):
am atasat caiet de sarcini desfasurat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK