1
Enquiry period
with 04.02.2025 09:46
to 19.02.2025 10:00
2
Bidding period
with 19.02.2025 10:00
to 12.03.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 9 100 000 MDL
Period of clarifications: 4 Feb 2025, 9:46 - 19 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals: 19 Feb 2025, 10:00 - 12 Mar 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

 Analiza cererii de învățare a limbii române depuse de către diverse categorii profesionale de adulți (justiție, medicină, arte, economie, educație, personal auxiliar etc.)și determinarea gradului de cunoaștere a limbii române de către viitorii cursanți (testul inițial) pentru stabilirea nivelului de nivelului de competentă lingvistică.
 Organizarea, pentru fiecare cursant, a testului de evaluare inițială pentru plasarea în grupă conform nivelului de competență lingvistică identificat.
 Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 50 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 100 de ore academice), nivelul A1, pentru persoane adulte.
 Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 60 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 120 de ore academice), nivelul A2 pentru persoane adulte.
 Organizarea, pentru fiecare cursant, minim a 70 de sesiuni de învățare a limbii române (minim 140 de ore academice), nivelul B1 pentru persoane adulte.
 Disponibilitatea organizării cursurilor:
Zona Nord:
- mun. Bălți
- or. Briceni
- or. Edineț
- or. Lipcani
- or. Ocnița
- or. Rîșcani

Zona Centru:
- mun. Chișinău

Zona Sud
- mun. Comrat
- or. Ceadîr-Lunga
- or. Vulcănești
- mun. Cahul
- or. Taraclia
- or. Tvardița

Zona Est:
- or. Tiraspol
- or. Rîbnița
- or. Bender
- or. Dubăsari

 Cursurile de învățare a limbii române, nivel A1, A2, B1 se vor desfășura:
- cu prezența fizică (nu mai puțin de 80% din numărul total de cursanți);
- online (nu mai mult de 20% din numărul total de cursanți).
 Asigurare cu suport didactic pentru fiecare cursant (fizic sau electronic):
- Agendă recomandată de organizare a cursului de învățare a Limbii Române;
- Chestionar pentru cursanți pentru a studia atitudinea și așteptările acestora față de cursul de studiere a limbii române și prezentarea concluziilor/ reflecțiilor în baza rezultatelor chestionarului;
- Resurse educaționale digitale (RED) cu acces deschis, utile pentru organizarea și predarea cursului; prezentări interactive; prezentări interactive și colaborative în timp real; resurse video pentru documentare, reflecție; chestionare, sondaje, teste; aviziere virtuale; produse pentru design; resurse pentru colectarea feedback-ului rapid: sondaje live, teste rapide, nori de cuvinte ; resurse externe (link-uri către resurse utile sau extinderi); produse pentru colaborare interactivă, etc.
- Sugestii privind organizarea și predarea cursului de învățare a Limbii Române (pe nivele, conform Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi);
- Lista bibliografică.
 Număr de persoane în grupă: minim – 17 persoane.
 Perioada estimată pentru desfășurarea formării: 10 luni.
 Durata cursului în medie: 1 sesiune/ zi, 3 zile/ săptămână, 22 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel A1); 27 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel A2) și 31 săptămâni pentru fiecare cursant (Nivel B1).
 Prestatorul va elabora Calendarul de desfășurare a instruirii cursanților privind învățarea limbii române
Notă: Orarul sesiunilor va fi stabilit în urma analizei cererilor depuse.
 Prestatorul va înregistra participanții și va asigura un panou informativ (fizic și publicat online) pentru cursanți (lista cursanților pe grupe, numărul sălilor, orarul desfășurării activităților).
 Prestatorul va institui un Call centre pentru a răspunde atât telefonic, cât și email la întrebările cursanților pe toată durata desfășurării cursurilor.
 În procesul de învățare a limbii române vor fi utilizate echipamente electronice (laptop, videoproiector, ecran de proiecție) și asigurate suporturi (tablă, suport pentru hârtie flipchart, hârtie flipchart, set markere, etc.).
 La finele cursului de învățare a limbii române, cursanții vor fi evaluați.
 Eliberarea certificatului de participare fiecărei persoane instruite, în coordonare cu MEC, cu indicarea nivelului de competență lingvistică conform Cadrului European de Referință pentru Limbi.
 Ofertantul, prin persoana desemnată, va asigura evidența frecvenței zilnice a participanților (cursanților și a formatorilor), cu totalizarea pentru fiecare sesiune a numărului de beneficiari (cadre didactice/ de conducere/ sau adulți pe raioane / municipii, etc.).
 Prestatorul va prezenta Ministerului Educației și Cercetării Raportul privind realizarea acțiunilor de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către populația adultă, reprezentanți ai minorităților naționale, clasate pe diverse categorii profesionale de adulți (cadre didactice și manageriale, medici, juriști etc.).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Eugeniu Abașev
Contact phone
(022)27-74-76
Purchase data
Date created
4 Feb 2025, 9:39
Date modified
4 Feb 2025, 9:46
Estimated value (without VAT)
9 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21358944
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale, 1
Contract period
27 Mar 2025 09:45 - 31 Dec 2025 09:45
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare și desfășurare a cursurilor de învățare a limbii române de către minoritățile naționale CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 6500.0
Unit of measurement: Om
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
4.02.25 09:46
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
4.02.25 09:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

U.P.S. ION CREANGĂ din mun. Chişinău

Normalized price: 9 100 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications