Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.02.2025 09:48
to 15.02.2025 21:32
to 15.02.2025 21:32
2
Bidding period
with
15.02.2025 21:32
to 24.02.2025 00:00
to 24.02.2025 00:00
4 days left
3
Auction
24.02.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
10 728 117 MDL
Period of clarifications:
4 Feb 2025, 9:48 - 15 Feb 2025, 21:32
Submission of proposals:
15 Feb 2025, 21:32 - 24 Feb 2025, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Constructia salii de volei
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5322, MOLDOVA, Cahul, s.Văleni, str.Stefan cel Mare
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Feb 2025, 9:48
Date modified
13 Feb 2025, 21:32
Achizitii.md ID
21358939
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare constructie sala de volei.semnat (1).pdf
anunt de participare constructie sala de volei.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-anunt
4.02.25 09:48
2-1-5 valeni rei-f1d.pdf
2-1-5 valeni rei-f1d.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-4 valeni ivc-f1d.pdf
2-1-4 valeni ivc-f1d.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-1 valeni cba-cm-f1d.pdf
2-1-1 valeni cba-cm-f1d.pdf
Bidding Documents
-caie tde sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-2 valeni sa e1-f1d.pdf
2-1-2 valeni sa e1-f1d.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-2 valeni sa e2-f1d.pdf
2-1-2 valeni sa e2-f1d.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
2-1-3 valeni rac-f1d.pdf
2-1-3 valeni rac-f1d.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini desfasurat
4.02.25 17:02
gimnaziul stefan cel mare s. valeni_eef-iei.pdf
gimnaziul stefan cel mare s. valeni_eef-iei.pdf
Bidding Documents
proiect exec.
10.02.25 16:27
Date:
4 Feb 2025, 09:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua.
Publicati va rog caietul de sarcini desfasurat.
Answer (4 Feb 2025, 10:06):
alt caiet de sarcini nu avem . acesta a fost dat
Date:
4 Feb 2025, 10:35
Question's name:
Răspuns (4 febr 2025, 10:06): alt caiet de sarcini nu avem . acesta a fost dat
Question:
Buna ziua, daca nu vi sa dat foarma desfasurata atunci solicitati de la devizierul care a intocmit si o sa va deie
Answer (4 Feb 2025, 16:24):
am atasat
Date:
5 Feb 2025, 07:12
Question's name:
Proiect.
Question:
Buna ziua.
Publicati va rog proiectul de executie.
Answer (10 Feb 2025, 09:50):
buna ziua. am publicat
Date:
10 Feb 2025, 16:01
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua.
Ati publicat doar compartimentul de Incalzire ventilare conditionare al proiectului de executie.
Publicati va rog tot proiectul.
Answer (10 Feb 2025, 16:29):
am atasat
Date:
11 Feb 2025, 13:08
Question's name:
Vizita la santier
Question:
Stimate Autoritate Contractanta. Solicitam sa excludeti din anuntul de participare cerinta din p. 16 privind vizita la santier, din 2 considerente. - Vizita santierului nu schimba esenta caietului de sarcini si 2, ati publicat proiectele, prin urmare vizita santierului este inutila. Cu atit mai mult ofertantii din Chisinau, Balti, Calarasi nu-si pot permite sa piarda o zi pina la Cahul doar pentru a obtine acest certificat. Multumesc anticipat.
Answer (13 Feb 2025, 12:15):
nu putem exclude cerinta din punctul 16 privind vizita la santier deoarece grupul de lucru insista pe aceasta conditie la fiecare obiect /proiect executat in ultimii ani.
Pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute.
Date:
13 Feb 2025, 12:49
Question's name:
Vizita
Question:
Interesant raspuns aveti. Dupa spusele dumnevostra reese ca cel ce nu a vizitat santierul tebuie sasi asume toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, iar cel ce are vizita santierului este scutit de aceste riscuri!? Chiar daca suntem siguri ca niciun operator economic nu poate depista și prevede toate riscurile.
Answer (13 Feb 2025, 14:03):
Conditia data a fost inaintata de grupul de lucru APL Văleni la toate obiectele executate in ultimii ani.Cei care viziteaza preventiv obiectul sunt constienti de conditiile de lucru ulterioare si daca nu le convin condi
Date:
13 Feb 2025, 13:23
Question's name:
Vizita la santier
Question:
Stimate Autoritate Contractanta. Prin vizita la sntier nici un operator economic nu poate schimba proiectul de executie si caietul de sarcini, chiar daca v-a depista nereguli, cu atit mai mult ca acest lucru tine ve verificatori de proiecte si verificatori de deviz. in sarcina lor este sa verifice corectitudinea acestor acte. In sarcina antreprenorului intra sa execute lucr[rile in stricta conformitate cu proiectul de executie conform volumelor din caietul de sarcini. Prin urmare rugam respectuos sa excludeti aceasta cerinta. Ea noua ne creaza doar cheltuieli inutile si pierdere de timp. multumum
Answer (13 Feb 2025, 14:00):
Stimat OE aveti dreptate, nici intr-un caz nu poate fi schimbat proiectul de executie, caietul de sarcini ,verificat de verificatori autorizati de proiect si deviz.Vizita la obiect presupune cunoasterea cu teren,amplasament,relief,cladiri in apropiere, conditii de munca.Odata ce va asumati contract de o valoare asa mare nu credem oportun sa faceti probleme pentru cheltuieli de transport catre Văleni.
Date:
13 Feb 2025, 13:26
Question's name:
vizita
Question:
autoritatea contractanta solicita viziat doar pentru un singur scop... sa vada ce companii vor participa la licitatie, si favoritul lor sa stie cu ce preturi sa vina la licitatie. Altfer, ar veni cu ochii inchisi si celor din grupul de lucru le-ar fi mai greu sa-l faca cistigator.
Answer (13 Feb 2025, 13:33):
Licitatia se petrece pe platforma Stimat participant,conditiile acesteia sunt clar stipulate in documentatie asa ca nu inventati va rog intrebari care nu sunt la tema.
Date:
13 Feb 2025, 14:32
Question's name:
Vizita
Question:
Dstra ati indicat ca, citez: Pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute. Sunt cuvintele D-stra Sau nu? Atunci de ce considerati ca nu este la tema intrebarea Dupa spusele dumnevostra reese ca cel ce nu a vizitat santierul tebuie sasi asume toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, iar cel ce are vizita santierului este scutit de aceste riscuri!?
Answer (13 Feb 2025, 15:26):
Locatiile Chisinau,Balti,Calarasi, au fost preluate din intrebarea dvs. Credem necesar ca prezentarea acestei declaratii elimina aspectul părtinitor fata de un OE sau altul indiferent de locatie, si toti ofertantii vor fi in conditii egale. Cei care au vizitat obiectul nu vor beneficia de vreun avantaj sau scutire.
Date:
13 Feb 2025, 14:38
Question's name:
Vizita.
Question:
Noi cunoastem foarte bine pentru ce se fac aceste solicitari de vizite. Da corect pentru a avea o concurenta mult mai mica, o rata mai mica de participare a agentilor economici, si in fine evident favorizarea a caruiva agent economic, ca acela sa cunoasca ce copanie vine la licitatie. Dar poate nu reuseste niciuna sa vina, atunci compania favorizata da pretul la maxim. Ceea ce si se numeste coruptie!!!!! Tot voi confirmati ca vizita santierului nu va schimba nimic. Iar neacceptarea excluderii acestui punct doar confirma acest fapt.
Answer (13 Feb 2025, 15:15):
In timp ce va repetati cu intrebarea si insinuarile nefondate , doar astazi am eliberat 3 confirmari de vizita la obiect , una pentru OE din Cahul si 2 pentru OE din Chisinau. Concluzia: cine este interesat cu adevarat sa participe la aceasta licitatie pregatita si petrecuta conform legislatiei in vigoare , se conformeaza conditiilor.
Date:
13 Feb 2025, 14:41
Question's name:
Clarificare
Question:
Referitor la declaratia D-stra. - pentru ofertantii din Chisinau ,Bălti,Călărasi mentionam ca puteti inlocui confirmarea vizitei santierului cu Declaratie pe propria raspundere ca va asumati toate riscurile, lucrarile, dificultatile neprevazute, puteti sa ne comunicati dar D-stră vă asumati raspunderea ca proiectantul a prevazut toate lucrarile, ca nu aveti nicio greseala in proiect?
Answer (13 Feb 2025, 15:19):
Proiectul tehnic a fost executat de Biroul de Proiectari acreditat , este insotit de raport de verificare si expertiza .Noi ne asumam raspunderea pentru complexitatea si corectitudinea proiectului .
Date:
13 Feb 2025, 20:45
Question's name:
termenul de depunere al ofertelor
Question:
în conformitate cu prevederile art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Astfel tinind cont ca D-stra ati publicat licitatia pe data de 04.02.2025 iar termenul limita de depunere al ofertelor este data de 17.02.2025 ora 0.00, deci este practic data de 16.02.2025, rezulta ca perioada dintre data publicarii si termenului limita de depunere al ofertelor este de doar 13 zile, iar conform art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, trebuie sa fie de cel putin 20 zile. Mai mult ca atit perioada de depunere al ofertelor este din data de 14.02.2025 ora 0.00 pina pe data de 17.02.2025 ora 0.00.fiind acordat operatorilor economici un termen de doar 3 zile pentru depunerea ofertelor, dintre care 15.02.2025 - 16.02.2025 sunt 2 zile de odihnă, reducând
astfel șansele operatorilor economici de a pregăti oferte competitive și favorizând potențial anumiți
participanți în detrimentul altora. Acest lucru ar putea duce la o concurență neloială și ar putea influența negativ rezultatul procedurii, fiind încălcate în acest fel prevederile art. 30 subpct. 2) al Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 10 din 20.01.2021, care stipuleaza că membrii grupului de lucru au obligația să asigure participarea la scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție publică în scopul asigurării concurenței loiale. ASTFEL din cele mentionate solicitam respectuos autoritatea contractanta sa se conformeze prevederilor art.47 alin. 2) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, si sa prelungeasca termenul limita de depunere al ofertelor cel putin pina pe data de 24.02.2025, astfel incit sa fia asigurate cele 20 zile de la data publicarii procedurii. In caz contrar vom sesiza Agentia Achizitii Publice care in baza art.10 lit. c) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, monitorizeaza conformitatea desfășurării procedurii de achiziție, iar in cazul identificarii eventualelor abateri, find imposibila remedierea acestora, are dreptul de a anula procedura, chiar si daca aceasta a avut loc deja. Multumim anticipat!!!!
Answer (13 Feb 2025, 21:34):
Modificarile au fost facute.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK