1
Enquiry period
with 03.02.2025 08:54
to 06.02.2025 12:00
2
Bidding period
with 06.02.2025 12:00
to 10.02.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 298 966,67 MDL
Period of clarifications: 3 Feb 2025, 8:54 - 6 Feb 2025, 12:00
Submission of proposals: 6 Feb 2025, 12:00 - 10 Feb 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și a serviciilor de reparație și marcarea aparatajului de balanță conform necesităților instituțiilor din subordinea Direcției Învățământ, Tineret și Sport a Primăriei mun. Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Rudnițcaia Alla
Contact phone
+37323120391
Purchase data
Date created
Date modified
3 Feb 2025, 8:54
Estimated value (without VAT)
298 966,67 MDL
Achizitii.md ID
21358221
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
19 Feb 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și a serviciilor de reparație și marcarea aparatajului de balanță conform necesităților instituțiilor din subordinea Direcției Învățământ, Tineret și Sport a Primăriei mun. Bălți CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
lista institutiilor
Technical Specifications
lista institutiilor
3.02.25 08:54
Declarație de eligibilitate (1)
Technical Specifications
Declarație de eligibilitate (1)
3.02.25 08:54
Specificatii tehnice
Technical Specifications
Specificatii tehnice
3.02.25 08:54
Caiet de sarcini
Technical Specifications
Caiet de sarcini
3.02.25 08:54
Anunț de participare
Technical Specifications
Anunț de participare
3.02.25 08:54
Anexa nr.22,23 (2)
Technical Specifications
Anexa nr.22,23
3.02.25 08:54

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICP Lavix SRL

Normalized price: 297 300 MDL
Status: Winner
Reason: Contractul a fost atribuit SRL Lavix fiind singur participant la licitație. Totodată, agentul economic a respectat cerințele tehnice și a îndeplinit toate cerințele de califare.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications