Select the type of procedure
21358083
1
Enquiry period
with
31.01.2025 16:35
to 10.02.2025 16:21
to 10.02.2025 16:21
2
Bidding period
with
10.02.2025 16:21
to 21.02.2025 16:23
to 21.02.2025 16:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 916 020 MDL
Period of clarifications:
31 Jan 2025, 16:35 - 10 Feb 2025, 16:21
Submission of proposals:
10 Feb 2025, 16:21 - 21 Feb 2025, 16:23
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Amenajarea spatiilor alocate pentru salonul de terapie intensiva AVC cu replanificarea incaperilor la IMSP SR Causeni "Ana si Alexandru" Sectia terapie intensiva AVC(finanțat din fondul de dezvoltare și modernizare a prestatorilor publici de servicii medi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, Iu. Gagarin nr.54
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Jan 2025, 16:20
Date modified
21 Feb 2025, 16:37
Achizitii.md ID
21358083
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
2 Feb 2025, 05:53
Question's name:
Proiectul de execuție
Question:
Publicați vă rog Proiectul de execuție
Answer (3 Feb 2025, 12:47):
Proiectul este pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente.Mulțumim și succese
Date:
3 Feb 2025, 08:12
Question's name:
Buna ziua.
Question:
Analizint caietul de sarcini putem ferm spune ca 80% din aceste lucrari, sunt lucrari care au fost in procedura din anul trecut ID 21267112. unde invingaror o fost compania UNICONS SRL. Spunetine va rog de ce acestea n-au fost executate, astfel de ce au fost excluse din prima procedura si incluse in alta procedura?
Answer (3 Feb 2025, 10:30):
Licitația 21267112 Lucrări de reparație capitală în secția terapie bloc Curativ la IMSP SR Căușeni Ana și Alexandru (Etapa I) a fost finalizată pe 28.08.2024 și nu are legătură cu licitația 21358083 Amenajarea spatiilor alocate pentru salonul de terapie intensiva AVC cu replanificarea incaperilor la IMSP SR Causeni "Ana si Alexandru" Sectia terapie intensiva AVC, care este proiect investițional CNAM.
Date:
3 Feb 2025, 10:13
Question's name:
perioada de propunere a ofertelor
Question:
ANSC sugerează înainte de a contesta să facem clarificări! Solicităm să fie explicat cu ce scop se se face această licitație? Vineri la 16.21 se postează licitația, două zile se scurg din perioada de clarificări în week-end și licitația se desfășoară în 21 de zile dintre care 6 zile sun zile de odihnă. Cu așa volum de lucrări este nevoie de mai mult timp pentru a pregăti o ofertă corectă. Faceți modificări, căci altfel noi vom apela la ANSC ca să corecteze această situație.
Answer (3 Feb 2025, 10:56):
Scopul procedurii de achiziții este realizarea proiectelor finanțate în 2025 din fondul de dezvoltare și modernizare a prestatorilor publici de servicii medicale al CNAM la care IMSP SR Căușeni Ana și Alexandru participă cu proiect investițional, clarificările sunt de pe 31.01.2025-10.02.2025 și depunerea ofertelor este de pe 10.02.2025-21.02.2025 suficient timp conform Articolul 47. Inițierea licitației deschise .Vă dorim succese la procedura de achiziție.
Date:
3 Feb 2025, 11:02
Question's name:
proiecte
Question:
documentatia de atribuire include si proiectele aferente. incarcati proiectele ca sa fie mai clar ce se cere in devize
Answer (3 Feb 2025, 12:47):
Proiectul este pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente.Mulțumim și succese
Date:
7 Feb 2025, 13:45
Question's name:
Întrebare privind vizita la șantier în cadrul procedurii de Tender
Question:
"Bună ziua,
În contextul procedurii de Tender pentru [Denumirea proiectului], aș dori să clarific un aspect legat de vizita la șantier.
Este necesar ca vizita la șantier să fie efectuată până la sfârșitul procedurii de Tender în ansamblu sau este suficient ca aceasta să aibă loc până la sfârșitul perioadei de clarificare?
Vă rog să mă lămuriți cu privire la acest aspect pentru a mă asigura că respectăm toate cerințele și termenele stabilite."
Answer (7 Feb 2025, 13:49):
Vă răspundem pe http://srcauseni.md/?page_id=6656, rubrica Documente componente, este amplasat anunțul de participare cu corectarea dată(vizita în teren este până la depunerea ofertelor. Mulțumim și succese
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK