Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
31.01.2025 09:13
to 10.02.2025 10:00
to 10.02.2025 10:00
5 days left
2
Bidding period
with
10.02.2025 10:00
to 17.02.2025 17:00
to 17.02.2025 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
843 000 MDL
Period of clarifications:
31 Jan 2025, 9:13 - 10 Feb 2025, 10:00
Submission of proposals:
10 Feb 2025, 10:00 - 17 Feb 2025, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Serviciilor de verificare metrologică a mijloacelor de măsurare (contoare de energie electrica trifazate, transformatoare de masura de tensiune, transformatoare de masura de curent)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Jan 2025, 9:13
Date modified
3 Feb 2025, 8:29
Achizitii.md ID
21357532
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1: Servicii de verificare metrologică a contoarelor de energie electrică trifazate
Budget: 106000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 2: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de tensiune 6-10 kV
Budget: 376000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de tensiune 35 kV
Budget: 72000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot 4: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de tensiune 110 kV
Budget: 54000.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lot 5: Servicii de verificare metrologică a transformatoarelor de măsură de curent 25-1500 A
Budget: 235000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratia operatorului economic.docx
Bidding Documents
Declarația privind situația personală a operatorului economic, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
lot1_caiet de sarcini_contor_2025.pdf
lot1_caiet de sarcini_contor_2025.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini Lot 1
31.01.25 09:13
informație generală.docx
Bidding Documents
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
lot2_caiet de sarcini_tensiune(6-10)_2025.pdf
lot2_caiet de sarcini_tensiune(6-10)_2025.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini Lot 2
31.01.25 09:13
lot3_caiet de sarcini_tensiune(35)_2025.pdf
lot3_caiet de sarcini_tensiune(35)_2025.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini Lot 3
31.01.25 09:13
lot5_caiet de sarcini_curent_2025.pdf
lot5_caiet de sarcini_curent_2025.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini Lot 5
31.01.25 09:13
contract_tip_prestări servicii. servicii de verificare metrologica.pdf
contract_tip_prestări servicii. servicii de verificare metrologica.pdf
Draft contract - special conditions
Model de contract
31.01.25 09:13
formularul ofertei.docx
Bidding Documents
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.01.25 09:13
anunt_de_participare_servicii de verificare metrologica.signed.pdf
anunt_de_participare_servicii de verificare metrologica.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
31.01.25 09:13
lot4_caiet de sarcini_tensiune(110)_2025.pdf
lot4_caiet de sarcini_tensiune(110)_2025.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini Lot 4
31.01.25 09:13
Date:
3 Feb 2025, 08:29
Question's name:
Clairificari
Question:
1. *** Conform Caietelor de sarcini și Anunțului de participare, termenul de realizare a serviciilor este februarie - decembrie 2025. Va fi posibilă extinderea perioadei de prestare a serviciilor?
Termenul de depunere a ofertelor este păna la 17.02.2025, apoi urmeaza evaluarea ofertelor. Ulterior, entitatea desemnata castigatoare, va trebuie sa isi extinda domeniul de acreditare si de desemnare, pentru dreptul de activitate in laboratorul ÎS Moldelectrica. Aceste proceduri, in termeni foarte optimiste, vor dura 2-3 luni.
2.*** În pct. 5.2, din Caietul de sarcini, este scris că lucrările de verificare vor fi efectuate de către personalul serviciului metrologic al ÎS Moldelectrica. Însă acest fapt categoric nu este admisibil. Verificatorii metrologice, ce activează în cadrul laboaratoarelor acreditate și desemnate, au dreptul realizării activităților de inspecție, fapt pentru care poartă răspunderea deplină, deci absolut toate procedurile/etapele trebuie obligatoriu sa fie indeplinite de catre Verificator acreditat.
3.*** Caietul de sarcini, propune aplicarea formulei de calcul al tarifului prestat, conform Legii metrologiei nr. 19/2016. Însă, această prevedere nu este legală deoarece nu se aplică entităților private ci numai Institutului național de metrologie. Însă, daca ÎS Moldelectrica insista asupra aplicarea formulei, atunci, considerăm că formula trebuie aplicată integral așa cum este scrisă în lege, fără aplicarea modificărilor.
4.*** Toate lucrarile de verificare la toate loturile posibile se vor efectua in acelas loc ? Daca se poate adresa fizica precisa.
Date:
3 Feb 2025, 12:28
Question's name:
Clarificari
Question:
Confomr Caietului de sarcini este necesar ca Comapnia carea va oferi aceste servicii este necesar sa treaca acreditarea pe de exemplu toate 5 loturi asta va costa pina la 100 000 lei . Intrebarea Moldelectrica SA Garanteaza cantitatea echipamentelor conform loturilor ? se va stipula aceasta cantitate in contract fiind obligatorie ?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK