1
Enquiry period
with 29.01.2025 16:17
to 31.01.2025 16:12
2
Bidding period
with 31.01.2025 16:12
to 04.02.2025 18:12
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 100 000 MDL
Period of clarifications: 29 Jan 2025, 16:17 - 31 Jan 2025, 16:12
Submission of proposals: 31 Jan 2025, 16:12 - 4 Feb 2025, 18:12

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de asistență informatică

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.78
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Gorea
Contact phone
069575261
Purchase data
Date created
29 Jan 2025, 16:11
Date modified
5 Feb 2025, 12:56
Achizitii.md ID
21356468
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
30 Jan 2025, 10:11
Question's name:
Precizare caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa inidcati sistemul pentru care sunt solicitate serviciile si sa anexati cerintele tehnice.
Answer (30 Jan 2025, 10:30):
Servicii de configurare a drepturilor de acces la sisteme informationale precum si politica de Securitate informationala (acces resurse interne, resurse accesate in comun). Servicii de consultanta utilizare securizata a resurselor informationale; Disponibilitate deservire SLA 99.99% în regimul programului de lucru: - intervenție la distanță (on line) 5-10 min, - intervenție fizică de la 30 min - 3 ore; Deservire și verificare functionalitate a tehnicii de calcul si rsurselor informationale fizic o data pe saptamina; Verificarea: - HDD; - RAM; - Placă Video; - Procesor; - OS; - Software; - Router; - Wi Fi; Profilaxie mecanică a echipamentului – o dată în 4 – 6 luni; Reinstalare OS după caz doar pe OS prezentat de client; Deservire și verificare tehnică de la distanță a calculatoarelor, rețelei de acces la server VPN, acces imprimanta/scaner de rețea și acces la server 1C, rezolvarea în masura posibilitații deranjamentele curente; Monitoring IT de la distanță a celor mai importante sisteme: - Server; - Router; - File server; - Email server; Consultanță privind rocurarea de echipament și software. Asigurarea suportului tehnic (software) pentru necesitățile instituției.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.