Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.01.2025 16:17
to 31.01.2025 16:12
to 31.01.2025 16:12
2
Bidding period
with
31.01.2025 16:12
to 04.02.2025 18:12
to 04.02.2025 18:12
3 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
100 000 MDL
Period of clarifications:
29 Jan 2025, 16:17 - 31 Jan 2025, 16:12
Submission of proposals:
31 Jan 2025, 16:12 - 4 Feb 2025, 18:12
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Servicii de asistență informatică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri nr.78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Jan 2025, 16:11
Date modified
30 Jan 2025, 10:11
Achizitii.md ID
21356468
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202501291613_anunt_de_participare - servicii de asistenta informatica (1).semnat.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
29.01.25 16:17
Date:
30 Jan 2025, 10:11
Question's name:
Precizare caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa inidcati sistemul pentru care sunt solicitate serviciile si sa anexati cerintele tehnice.
Answer (30 Jan 2025, 10:30):
Servicii de configurare a drepturilor de acces la sisteme informationale precum si politica de Securitate informationala (acces resurse interne, resurse accesate in comun). Servicii de consultanta utilizare securizata a resurselor informationale; Disponibilitate deservire SLA 99.99% în regimul programului de lucru: - intervenție la distanță (on line) 5-10 min, - intervenție fizică de la 30 min - 3 ore; Deservire și verificare functionalitate a tehnicii de calcul si rsurselor informationale fizic o data pe saptamina; Verificarea: - HDD; - RAM; - Placă Video; - Procesor; - OS; - Software; - Router; - Wi Fi; Profilaxie mecanică a echipamentului – o dată în 4 – 6 luni; Reinstalare OS după caz doar pe OS prezentat de client; Deservire și verificare tehnică de la distanță a calculatoarelor, rețelei de acces la server VPN, acces imprimanta/scaner de rețea și acces la server 1C, rezolvarea în masura posibilitații deranjamentele curente; Monitoring IT de la distanță a celor mai importante sisteme: - Server; - Router; - File server; - Email server; Consultanță privind rocurarea de echipament și software. Asigurarea suportului tehnic (software) pentru necesitățile instituției.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK