1
Enquiry period
with 28.01.2025 10:41
to 11.02.2025 14:00
11 days left
2
Bidding period
with 11.02.2025 14:00
to 24.02.2025 10:30
3
Auction
25.02.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 5 487 150 MDL
Period of clarifications: 28 Jan 2025, 10:41 - 11 Feb 2025, 14:00
Submission of proposals: 11 Feb 2025, 14:00 - 24 Feb 2025, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Lucrări de construcție a a rețelelor de apă și a turnului de apă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6317, MOLDOVA, Leova, s.Covurlui, s. Covurlui
Web site
---
The contact person
Full name
Valentina Lisnic
Contact phone
026378488
Purchase data
Date created
28 Jan 2025, 10:41
Date modified
28 Jan 2025, 16:36
Achizitii.md ID
21355590
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
28 Jan 2025, 10:44
Question's name:
Licitatie in 3 runde
Question:
Buna ziua. Cu tot respectul, ne explicati va rog in baza la care lege, care articol din lege ati decis sa aplicati la procedura data cu asa suma mare, licitatie in 3 runde?
Answer (28 Jan 2025, 10:47):
Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri (1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri, lucrări sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 2000000 de lei pentru lucrări.
Date:
28 Jan 2025, 10:58
Question's name:
Licitatie deschisa, nu Cererea ofertelor de preţuri
Question:
Dvs ati facut referire la articolul 57 din Legea 131/2015, care se refera la Cererea ofertelor de preţuri (COP), dar nu la Licitatie deschisa (care e la dvs). Totodata, este clar indicat ,,ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească ...... şi 2000000 de lei pentru lucrări,, iar la dvs Licitatia deschisa e de suma 5 487 150 lei fara TVA. Un alt moment important este faptul ca in articolul 57 nu este nimic descris despre procedura de pretrecere a licitatiei (varianta clasica de prezentarea a ofertelor sau licitatie in 3 runde). Repet intrebarea: Ne explicati va rog in baza la care lege, care articol din lege ati decis sa aplicati la procedura data cu asa suma mare, licitatie in 3 runde? Multumesc anticipat!
Answer (28 Jan 2025, 11:07):
https://tender.gov.md/ro/content/%C3%AEntreb%C4%83ri-adresate-frecvent#faq-10.-Care-sunt-pragurile-valorice-ale-achizi%C8%9Biilor-publice?
Date:
28 Jan 2025, 12:53
Question's name:
Licitatie in 3 runde
Question:
Dvs asa nu ati raspuns la intrebarea mea despre licitatia in 3 runde. Eunu intreb despre tipul licitatiei (COP - pina la 2 000 000 lei sau Licitatie deschisa - peste 2 000 000 lei, asta e clar, chiar si dvs confirmati), eu vorbesc despre tipul de petrecere a licitatiilor. Cititi va rog atent intreabarea mea si raspundeti exact la ea. Daca nu e calr, solicitati ajutor de la Agentia Achizitii Publice sau in alta parte la specialisti pe achizitii, dar va rog sa raspundeti exact la intrebarea mea!
Answer (28 Jan 2025, 16:22):
Când se bifează licitație electronică sistemul automat generează rundele de licitare, autoritatea contractantă rămâne doar ca observator și nu poate interveni
Date:
28 Jan 2025, 13:42
Question's name:
Experienta similara
Question:
Rugam la punctul cu experienta similara din anuntul de participare, sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara (apa, canalizare,etc), deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Answer (28 Jan 2025, 16:28):
domeniul de activitate în construcția rețelelor de apă
Date:
28 Jan 2025, 13:44
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Dvs cereti sa prezentam minim 35 angajati in ultimii 3 ani. Aveti in vedere in mediu 35 angajati pe an? Sau in total in ultimii trei 3 ani 35 angajati?
Answer (28 Jan 2025, 16:29):
Anunțul de participare a fost redactat
Date:
28 Jan 2025, 13:45
Question's name:
Aviz
Question:
Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica Anexa nr.22 din documentația standard, semnat electronic de către operatorul economic. Caietul de sarcini prevede lucrari considerabile de demolare si restabilire a drumuriilor, in scopul evitarii interpretarilor defectuase concretizati daca este necesar ca avizul sa prevada si lucrari la drumuri?
Answer (28 Jan 2025, 16:30):
Da este obligator Avizul Agentiei Supraveghere Tehnica este obligator și la drumuri
Date:
28 Jan 2025, 13:52
Question's name:
Certificat calitate
Question:
Buna ziua. La punctul 15, subpunctul 27 solicitati certificate de calitate. Acestea se elibereaza dupa achizitionare. Solicitam sa permiteti sa prezentam la licitatie certificate de conformitate, iar certificatele de calitate se vor prezenta in timpul executiei lucrarilor. Multumesc!
Answer (28 Jan 2025, 16:31):
Certificatul de calitate obligator după semnarea contractului
Date:
28 Jan 2025, 14:41
Question's name:
Angajati
Question:
Buna ziua, da de ce 35 de angajati dar nu 135? Hai incetati sa impuneti tot felul de chestii care va tuna in cap! Sau explicati legal in raport cu ce a-ti calculat ca 35 de angajati sunt suficienti sau nu pentru demararea lucrarilor dvs?
Answer (28 Jan 2025, 16:33):
Anunțul de participare a fost redactat
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.