1
Enquiry period
with 27.01.2025 13:21
to 29.01.2025 16:00
2
Bidding period
with 29.01.2025 16:00
to 03.02.2025 09:00
3 days left
3
Auction
04.02.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 160 000 MDL
Period of clarifications: 27 Jan 2025, 13:21 - 29 Jan 2025, 16:00
Submission of proposals: 29 Jan 2025, 16:00 - 3 Feb 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Servicii de realimentare/regenerare a cartușelor pentru imprimante și deservirea/repararea imprimantelor și aparatelor multifuncționale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Veronica Pasat
Contact phone
022868265
Purchase data
Date created
27 Jan 2025, 13:21
Date modified
28 Jan 2025, 10:01
Achizitii.md ID
21355087
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.doc
Technical Specifications
caiet de sarcini
27.01.25 13:21
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
28.01.25 10:01
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.