Public procurement
21353216
Ceapă
1
Enquiry period
with 23.01.2025 12:01
to 28.01.2025 12:30
to 28.01.2025 12:30
2
Bidding period
with 28.01.2025 12:30
to 31.01.2025 12:30
to 31.01.2025 12:30
3
Auction
with 03.02.2025 13:14
to 03.02.2025 13:23
to 03.02.2025 13:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
41 250 MDL
Period of clarifications:
23 Jan 2025, 12:01 - 28 Jan 2025, 12:30
Submission of proposals:
28 Jan 2025, 12:30 - 31 Jan 2025, 12:30
Auction start date:
3 Feb 2025, 13:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 şi HG nr.929/2009.
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Jan 2025, 11:51
Date modified
23 Jan 2025, 12:01
Estimated value (without VAT)
41 250 MDL
The minimum downward of the price
165 MDL
Achizitii.md ID
21353216
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
14 Feb 2025 11:55 - 31 Dec 2025 12:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 5500.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.01.25 12:01
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.01.25 12:01
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
GEOTER-COM
Normalized price:
41 250 MDL
Status:
Winner
La loturile „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie” și „Ceapă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Geoter-Com”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
13.02.25 09:32
Reason: La loturile „Morcov proaspăt”, „Sfeclă roşie” și „Ceapă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Geoter-Com”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Geoter-Com”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
5. contract transport vet.signed.pdf
5. contract transport vet.signed.pdf
ID: 036b522f-b017-49ed-8f13-92a36d5373fa
Winning Bid
13.02.25 09:32
raport financiar 2023.signed.pdf
raport financiar 2023.signed.pdf
ID: 05c8d592-e073-4624-a288-5a7be57c45fb
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
cert calitate sfecla arman ion.signed.pdf
cert calitate sfecla arman ion.signed.pdf
ID: 2999055d-d08d-4888-820c-4af360a7a541
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
1. anexa 22 specificatia tehnica rev3.signed.pdf
1. anexa 22 specificatia tehnica rev3.signed.pdf
ID: 544b3d92-dd0c-4f44-9906-277b7ec0686a
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
5. sanitar vet transport.signed.pdf
5. sanitar vet transport.signed.pdf
ID: 5d3455b5-daa6-4344-b33e-af0e682fd622
Winning Bid
13.02.25 09:32
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
ID: 6411c599-b0ae-4567-bc60-6a6eed70adb3
Evaluation Reports
13.02.25 09:32
cert calitate ceapa arman ion.signed.pdf
cert calitate ceapa arman ion.signed.pdf
ID: 7bc190a7-69c5-426d-8388-f2d07d5a49f8
Winning Bid
13.02.25 09:32
1. certificat de inregistrare.signed.pdf
1. certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: a976fd46-8c6b-4173-a6f3-d586d158c03c
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
2. anexa 23 - propunerea financiara rev.signed.pdf
2. anexa 23 - propunerea financiara rev.signed.pdf
ID: b2ff30ad-069f-4c29-9fe2-8a88b1e9bf32
Winning Bid
13.02.25 09:32
cer calitate morcov viorica si k.signed.pdf
cer calitate morcov viorica si k.signed.pdf
ID: b971b754-33fd-48ea-9de7-fe2271185c2f
Winning Bid
13.02.25 09:32
Winning Bid
13.02.25 09:32
Documents provided with the proposal
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 029289ec-c8f8-4c45-9d91-59f318ce4af9
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 1d55ac5c-4b4b-48cb-a60d-521e17ab0908
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
2. garantie bancara.signed.pdf
2. garantie bancara.signed.pdf
ID: 3e2f29fd-5998-4560-81ca-96eb26a4bc9b
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
ID: 5697aeb2-e71d-4fdf-8945-e1678ebdecba
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
ID: 7901b0ec-74d8-4e2b-9763-fb37423de7f8
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:43
Opening date:
3.02.25 13:24
2
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
46 420 MDL
Status:
Awaiting
In case Award criteria is The lowest price: documents such as 'Qualification Documentation', 'financial proposal' and 'Illustration' will be browseable for all only after your offer has been placed in 'pending' status.
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK