Public procurement
21353216
Cartofi alimentari
1
Enquiry period
with 23.01.2025 12:01
to 28.01.2025 12:30
to 28.01.2025 12:30
2
Bidding period
with 28.01.2025 12:30
to 31.01.2025 12:30
to 31.01.2025 12:30
3
Auction
with 03.02.2025 12:00
to 03.02.2025 12:09
to 03.02.2025 12:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
425 000 MDL
Period of clarifications:
23 Jan 2025, 12:01 - 28 Jan 2025, 12:30
Submission of proposals:
28 Jan 2025, 12:30 - 31 Jan 2025, 12:30
Auction start date:
3 Feb 2025, 12:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada februarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Jan 2025, 11:51
Date modified
23 Jan 2025, 12:01
Estimated value (without VAT)
425 000 MDL
The minimum downward of the price
1 700 MDL
Achizitii.md ID
21353216
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
14 Feb 2025 11:55 - 31 Dec 2025 12:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 50000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
23.01.25 12:01
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
23.01.25 12:01
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Sija-Prim SRL
Normalized price:
438 500 MDL
Status:
Winner
La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
13.02.25 09:19
Reason: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, documentelor justificative prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
certificat de calitate.semnat.pdf
certificat de calitate.semnat.pdf
ID: 54c4af64-5591-473d-8b1b-df3753a2cc29
Winning Bid
13.02.25 09:19
Winning Bid
13.02.25 09:19
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 848f9e9a-d240-4c7c-9527-b9a85fe3660a
Winning Bid
13.02.25 09:19
Winning Bid
13.02.25 09:19
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
decizia 17-25 din 12.02.2025 legume.pdf
ID: 88e5620d-6f6f-4cbd-85c4-afe46cc670ac
Evaluation Reports
13.02.25 09:19
Winning Bid
13.02.25 09:19
Winning Bid
13.02.25 09:19
certificat privind lipsa restantelor - 1155438.semnat.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1155438.semnat.pdf
ID: c257f555-179a-49f1-b92b-55011bc34bc6
Winning Bid
13.02.25 09:19
Winning Bid
13.02.25 09:19
Documents provided with the proposal
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:56
Opening date:
3.02.25 13:59
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:56
Opening date:
3.02.25 13:59
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:57
Opening date:
3.02.25 13:59
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:56
Opening date:
3.02.25 13:59
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:56
Opening date:
3.02.25 13:59
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
30.01.25 12:56
Opening date:
3.02.25 13:59
2
Participant(s) name(s):
GEOTER-COM
Normalized price:
439 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
5. anexa 8 - declaratia privind valabilitatea ofertei.signed.pdf
ID: 27d8a1fc-82e5-4735-b065-36dcd424d6c9
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
1. anexa 22 specificatia tehnica.signed.pdf
ID: 7c9adea1-e5af-4b88-8279-9e1144bc9fed
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
2. garantie bancara.signed.pdf
2. garantie bancara.signed.pdf
ID: 9b108a4b-5ce6-455d-9657-6f12fb9a36b1
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
4. anexa 7 -cerere de participare.signed.pdf
ID: c1bf1cd7-a70e-4e20-a772-a727b50eb9b5
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
2. anexa 23 - propunerea financiara.signed.pdf
ID: d326c993-ee6b-47e5-820b-484176cc271c
Documents of submission
MSIGN
Date of download:
30.01.25 13:38
Opening date:
3.02.25 13:24
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK