1
Enquiry period
with 22.01.2025 13:34
to 31.01.2025 12:53
2
Bidding period
with 31.01.2025 12:53
to 08.02.2025 15:13
3
Auction
with 10.02.2025 14:00
to 10.02.2025 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 815 000 MDL
Period of clarifications: 22 Jan 2025, 13:34 - 31 Jan 2025, 12:53
Submission of proposals: 31 Jan 2025, 12:53 - 8 Feb 2025, 15:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Instalare de uși și ferestre la caminul Nr. 7

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3822, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, с.Светлый, c. Svetlii str. Lenin 22
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Lambru
Contact phone
079678943
Purchase data
Date created
22 Jan 2025, 13:34
Date modified
27 Jan 2025, 10:40
Achizitii.md ID
21352502
CPV
45400000-1 - Отделочные строительные работы
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Bidding Documents
duae_ro_0 (1).semnat.pdf
22.01.25 13:34
caiet de sarcini 2 camin 7 24.01.2025.signed.pdf caiet de sarcini 2 camin 7 24.01.2025.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 2 camin 7.semnat.pdf
27.01.25 10:40
anunt_de_participare.semnat.signed.pdf anunt_de_participare.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
anunt_de_participare.semnat.pdf
27.01.25 10:40
Date:
23 Jan 2025, 14:37
Question's name:
schite
Question:
Buna ziua! Publicati , va rogugam frumos, schitele constructiilor. Mersi!!!
Answer (24 Jan 2025, 16:01):
Buna ziua. Schița a fost publicată.
Date:
23 Jan 2025, 14:45
Question's name:
termene
Question:
Va rugam frumos sa prelungiti perioada de depunere a ofertelor cu cel putin 10 zile lucratoare. Este nevoie pentru a indeplinite toate conditiile din anuntul vostru de participare si anume vizita la santierul vostru cat si pregatirea tuturor documentelor. Va multumim!
Answer (24 Jan 2025, 15:56):
Perioada a fost prelungită pînă la data de 06.02.2025 ora 13:00
Date:
23 Jan 2025, 14:54
Question's name:
anexa 12 ceruta de D_stra
Question:
Buna ziua! Dumneavoastra ati scris in anuntul de participare ca aveti nevoie de asa ceva si anume :Certificările de bună execuție indică beneficiarii, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit, confirmata cu beneficiarii lucrari executate. Explicati va rog frumos ce anume aveti in vedere prin certificari de buna executie. Cine face aceasta certificare? O certificare se face de o companie/ institutie competenta in elaborarea unei certificari. Ce aveti in vedere cu asta? Ce anume sa va prezentam ca sa nu fim descalificati? Poate ca este un alt termen mai potrivit pentru aceasta cerinta? Va rugam sa explicati amanuntit! Multumesc anticipat! Va multumim!
Answer (24 Jan 2025, 16:04):
Certificat de bună execuție este eliberat de Instituția Publică sau Privată care confirmă satisfacția serviciilor prestate de agent economic.
Date:
23 Jan 2025, 16:06
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
1.Замена окон и дверей на балконах с ремонтом откосов. ce aveti in vedere ? Daca doriti sa fie facute tencuielile , atunci D-stra ar trebui sa alcatuiti alt caiet de sarcini , unde sa includeti ce anume aveti in vedere prin reparatia " otcosov", deci vor fi alte simboluri norme si cod resurse. Sau trebuie doar de schimbat tamplaria? Va rugam sa
Answer (24 Jan 2025, 16:05):
Buna ziua. Caiet de sarcini a fost modificat.
Date:
23 Jan 2025, 20:08
Question's name:
Caet de sarcini.
Question:
Pozitia nr.4 CK23C1- este pozitia de FERESTRE din mase plastice - dar scriti ca sunt - USI confectionate din profiluri de mase pladtice. La etajele nr.2, 3 si 4, ati scris corect CK25A. Faceti corectarile necesare ssu incarcati Formularul nr.5 fara preturi. Multumim mult de intelegere.
Answer (24 Jan 2025, 16:05):
Buna ziua. Poziția nr.4 a fost modificată.
Date:
25 Jan 2025, 10:03
Question's name:
Clarificari!
Question:
Buna ziua. Stimata Autoritate Contractanta la intrebari ati raspuns, Dar nati facut schimbarile necesare. Rugam sa faceti corectarile.
Answer (27 Jan 2025, 10:53):
Buna ziua. Schimbări necesare au fost efectuate azi.
Date:
27 Jan 2025, 10:40
Question's name:
perioada de depunere
Question:
Dumneavoastra ati raspuns ca Perioada a fost prelungită pînă la data de 06.02.2025 ora 13:00 Va multumim foarte mult! Va rugam sa schimbati aceasta data si pe platforma . Multumesc!
Answer (27 Jan 2025, 10:53):
Cu plăcere.
Date:
27 Jan 2025, 15:09
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Ce se are in vedere prin - profil pvc -7s?
Answer (29 Jan 2025, 12:50):
Buna ziua. 7s înseamnă - lățîmea profilului 70 mm
Date:
28 Jan 2025, 08:26
Question's name:
vizita
Question:
Certificat Vizita a obiectului,Inlatuarti va rog aceasta conditie,faciliteaza anumiti operatori si o data ce ati publicat schite si cerintele necedsare nui nevoie de vizitat acest obiectiv,Deci Rugam respectuos inlatuarea acestei cerinte
Answer (29 Jan 2025, 12:53):
Buna ziua. Această cerință nu va fi luat în calcul, la primirea deciziei.
Date:
29 Jan 2025, 13:31
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua. Rugam Certificatul Vizita obiectului sa fie luat in calcul conform Anuntului de participare pct.15; subpunctul 37. Toti Participantii sa fie egal conform procedurii stabilite de Autoritatea Contractanta. In caz de nerespectare a acestui punct vom contesta decizia AC.
Answer (31 Jan 2025, 09:49):
Buna ziua. Luînd în considerație că din motivele tehnice nu era posibilitatea de a modificat subpunctul 37 din Anunț ,,Obligatoriu” la ,,Necesitate”, Comisia de achiziții a decis că lipsa certificatului de vizită a obiectului va fi luat în considerație conform art. 17 Legii 131/215
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.