Select the type of procedure
Commercial procurement
21352017
1
Enquiry period
with
21.01.2025 18:27
to 27.01.2025 09:30
to 27.01.2025 09:30
2
Bidding period
with
27.01.2025 09:30
to 03.02.2025 10:00
to 03.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
733 831,73 MDL
Period of clarifications:
21 Jan 2025, 18:27 - 27 Jan 2025, 9:30
Submission of proposals:
27 Jan 2025, 9:30 - 3 Feb 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jan 2025, 18:27
Date modified
24 Jan 2025, 13:31
Achizitii.md ID
21352017
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală în beton a drumului de acces din cimitirul vechi din mun. Hîncești
Budget: 733831.73 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
21.01.25 18:27
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-documentația standard
21.01.25 18:27
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare
21.01.25 18:27
f1 a formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitățile de lucrări, descifrat.signed.pdf
f1 a formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitățile de lucrări, descifrat.signed.pdf
Bidding Documents
-f1 a formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitățile de lucrări, descifrat.
24.01.25 13:31
Date:
22 Jan 2025, 11:05
Question's name:
Garantie de buna executie
Question:
Buna ziua, garantia de buna executie va fi sub forma de garantie bancara/ transfer bancar sau retineri succesive din facturi fiscale?
Answer (22 Jan 2025, 14:02):
Conform pct. 19 din anuțul de participareeste specificat: Garanția de bună execuție a contractului, (după caz) în lei moldovenești – transfer pe contul autorității contractate MD76TRPCEE518440A00769AA din valoarea totală a contractului, în cuantum de – 10 %, valabilă până la expirarea contractului.
Suplimentar, în anexa nr. 25 la documentația standard CONTRACT – MODEL conform 4.10. Antreprenorul, prin atribuirea ofertei în favoarea sa, se angajează să prezinte garanţia de bună execuţie a contractului, transfer pe contul autorității contractate MD76TRPCEE518440A00769AA din valoarea totală a contractului, în cuantum de _10_% din valoarea contractului atribuit.
Date:
22 Jan 2025, 13:49
Question's name:
Garantie de buna executie
Question:
De ce trebu sa fie valabila pina la expirarea contractului?
Answer (22 Jan 2025, 14:13):
Potrivit pct. 151 din H.G. nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ”Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea pe parcursul perioadei de încheiere a contractului a unei asigurări a executării contractului sub formă de garanție de bună execuție. Garanția de bună execuție a contractului se elaborează conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire și se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorității contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă și în perioada convenită a contractului de achiziție publică de lucrări.
Suplimentar, conform pct. 152 din H.G. nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări ”Autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire următoarele aspecte:
1) cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea contractului;
2) cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea contractului.”
Date:
23 Jan 2025, 08:59
Question's name:
cablu electric
Question:
Cablu FTP LK-CAT,5E FTP cu mess CUTDOOR sau OUTDOOR ?
Answer (24 Jan 2025, 13:20):
Rectificare- Cablu electric de joasa tensiune cu izolatie XLPE si armate cu benzi de otel “Cablu AПвБбШп-1 3х25”
Date:
23 Jan 2025, 09:20
Question's name:
buna ziua
Question:
este proiect ce tine de montarea stilpilor si cablului?
Answer (24 Jan 2025, 13:26):
Nu este proiect, trebuie de montat doar cablu- corpurile de iluminat, conectarea si receptia liniei electrice va fi efectuata de Î.M.Regia ARA.
Date:
23 Jan 2025, 13:46
Question's name:
Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat
Question:
Buna ziua, Va rugam sa publicati si Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat. Multumesc
Answer (24 Jan 2025, 13:30):
Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat se atașează la documentele procedurii
Date:
24 Jan 2025, 14:29
Question's name:
montarea cablului
Question:
la ce adincime monteaza cablu ? cit trebuie de sapat ? cablu se monteaza asa liber sau prin furtun ?
Answer (25 Jan 2025, 16:38):
La adincime normativa 0.70m fara caramida si fara manson
Date:
24 Jan 2025, 16:18
Question's name:
dewiz
Question:
Transportarea se calculiaza in oferta? sau intra in costul materialilor?
Answer (25 Jan 2025, 16:39):
Ca la drumuri transportul se calculeaza la pretul materialului
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK