Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.01.2025 15:53
to 31.01.2025 11:00
to 31.01.2025 11:00
8 days left
2
Bidding period
with
31.01.2025 11:00
to 17.02.2025 10:00
to 17.02.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
4 047 196 MDL
Period of clarifications:
21 Jan 2025, 15:53 - 31 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals:
31 Jan 2025, 11:00 - 17 Feb 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Rețele exterioare de alimentare cu energie electrică în m.Soroca
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jan 2025, 15:53
Date modified
22 Jan 2025, 14:26
Achizitii.md ID
21351814
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Rețele exterioare de alimentare cu energie electrică în m.Soroca
Budget: 4047196.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini fotovoltainici f1.pdf
caiet de sarcini fotovoltainici f1.pdf
Bidding Documents
-Caiet
21.01.25 15:53
2docum. reţele electrice semnat.semnat.pdf
2docum. reţele electrice semnat.semnat.pdf
Bidding Documents
-Documentația standard
21.01.25 15:53
anunţ reţele electrice2.semnat.pdf
anunţ reţele electrice2.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunț
21.01.25 15:53
caiet de sarcini fotovoltainici.pdf
caiet de sarcini fotovoltainici.pdf
Bidding Documents
-Caiet
21.01.25 15:53
Date:
22 Jan 2025, 14:26
Question's name:
Partea descriptiva
Question:
Buna ziua, publicati partea descriptiva a caietului de sarcini
Date:
22 Jan 2025, 14:26
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Întrebare: HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK