Select the type of procedure
Commercial procurement
21350322
1
Enquiry period
with
20.01.2025 11:33
to 25.01.2025 10:00
to 25.01.2025 10:00
1 day left
2
Bidding period
with
25.01.2025 10:00
to 07.02.2025 08:30
to 07.02.2025 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
347 743,15 MDL
Period of clarifications:
20 Jan 2025, 11:33 - 25 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals:
25 Jan 2025, 10:00 - 7 Feb 2025, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de amenajare a unor porţiuni de trotuar din s.Ilenuţa,r.Făleşti
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5929, MOLDOVA, Făleşti, s.Ilenuţa, s. Ilenuta r. Falesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Jan 2025, 11:33
Date modified
23 Jan 2025, 9:04
Achizitii.md ID
21350322
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de amenajare a unor porţiuni de trotuar din s.Ilenuţa,r.Făleşti
Budget: 347743.15 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
ID: a08aceb6-9144-49aa-a72a-58f26955b1b6
Bidding Documents
-
anunt de participare (1).signed.pdf
anunt de participare (1).signed.pdf
ID: a08aceb6-9144-49aa-a72a-58f26955b1b6
Bidding Documents
Bidding Documents
-
23.01.25 09:04
Date:
20 Jan 2025, 12:44
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Publicatii va rog F1 -F5 desfasurata?
Answer (20 Jan 2025, 14:39):
SÎNT PUBLICATE TOATE DOCUMENTELE NECESARE ŞI APROBATE DE GRUPUL DE LUCRU.pE INFORMAŢII SUPLIMENTARE APELAŢI PERSOANA DE CONTACT.
Date:
21 Jan 2025, 23:15
Question's name:
cerinte
Question:
stimata ac, potrivit cadrului legal, la experienta se solicita executarea unui contract de 75% din valoarea celui care se propune sau cumulativ sa fie egale cu valoarea celui care se propune...din care calcule ati impus conditi de 1,5 milioane lei?
Answer (22 Jan 2025, 09:07):
Conform deciziei grupului de lucru s-a decis stipularea cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani de 1,5 milioane lei.
Date:
22 Jan 2025, 13:22
Question's name:
Cifra medii de afaceri
Question:
Dat fiind faptul ca valoarea contractului este de aproximativ 350 000 lei , solicitam respectuos de a micsora cifra medie de afaceri pina la 1 000 000, pentru a organiza o concurenta sanatoasa si a nu ingradi dreptul companiilor mai mici sau noi de a participa la procedura de achizitie!
Multumesc anticipat!
Answer (22 Jan 2025, 15:06):
De către grupul de lucru s-au stabilit criteriile de selecţie a agenţilor economici iar cifra medie de afaceri de 1,5 milioane a fost un criteriu de a selecta agenţi economici cu experienţă mai complexă.
Vă mulţumim pentru înţelegere.
Date:
22 Jan 2025, 18:11
Question's name:
conditii
Question:
grupul de lucru poate stabili si 1 mlrd de lei, dupa care criterii au fost stabilite anume aceste plafoane? In cazul in care achizitia este una mica, se solicita ca experientaa sa fie corespunzatoare, dar nu milioane! Altfel exista riscul sa fie contestari!
rugam sa va conformati si sa ajustati cerintele!
Answer (23 Jan 2025, 09:13):
Cerinţele au fost ajustate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK