1
Enquiry period
with 17.01.2025 17:04
to 27.01.2025 11:00
2
Bidding period
with 27.01.2025 11:00
to 07.02.2025 11:00
3
Auction
with 10.02.2025 14:00
to 10.02.2025 14:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 620 000 MDL
Period of clarifications: 17 Jan 2025, 17:04 - 27 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals: 27 Jan 2025, 11:00 - 7 Feb 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea Bandă de mers cu sistem de siguranță pentru prevenirea căderii pacientului conform necesitățile Centrul Republican de Reabilitare pentru Copii

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 17:04
Date modified
21 Jan 2025, 13:41
Achizitii.md ID
21349202
CPV
37400000-2 - Articole şi echipament de sport
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
formularele_.xlsx
Bidding Documents
-
17.01.25 17:04
contract nou.docx
Bidding Documents
-
17.01.25 17:04
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
17.01.25 17:04
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
17.01.25 17:04
Date:
21 Jan 2025, 13:41
Question's name:
Clarificare 1
Question:
Buna ziua, ce este Formularul costurilor recurente ale dispozitivului medical? Si ce informatie trebuie sa contina acest fisier? Este posbil sa incarcati un draft
Answer (21 Jan 2025, 16:23):
Mulțumim pentru clarificarea depusă, pct. 22 din anunțul de participare, nu se referă la obiectul de achiziție, respectiv, se va exclude. Mulțumim pentru clarificarea depusă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.