Select the type of procedure
Commercial procurement
21348221
1
Enquiry period
with
17.01.2025 10:21
to 29.01.2025 12:13
to 29.01.2025 12:13
2
Bidding period
with
29.01.2025 12:13
to 09.02.2025 15:43
to 09.02.2025 15:43
6 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
4 121 260 MDL
Period of clarifications:
17 Jan 2025, 10:21 - 29 Jan 2025, 12:13
Submission of proposals:
29 Jan 2025, 12:13 - 9 Feb 2025, 15:43
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
achiziţionarea de executare a lucrarilor la sistemul de apeduct în Sălcuța Nouă, comuna Cîrnățănii Noi R-ul Căușeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-7717, MOLDOVA, Căuşeni, s.Cîrnăţenii Noi, str.Stefan cel Mare 4
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jan 2025, 10:21
Date modified
20 Jan 2025, 9:49
Achizitii.md ID
21348221
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare lp apeduct cirnatenii noi 2025.signed.pdf
17.01.25 10:21
salcuta_n_v1 caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-salcuta_n_v1 caiet de sarcini.docx
17.01.25 10:21
Date:
18 Jan 2025, 11:48
Question's name:
Caiet de sarcini desfasurat
Question:
Rugam sa publicati caietele de sarcini in format desfasurat (formular F5 sau F1A sau F1B)
Answer (20 Jan 2025, 09:12):
ok
Date:
18 Jan 2025, 11:49
Question's name:
Experienta similara
Question:
Rugam la punctul 16.7 sa indicati expres domeniul de activitate pentru experienta similara (apa, canalizare,etc), deoarece sunt riscuri ca sa participe companii de exemplu din domeniul drumurilor, constructiilor civile sau chiar electricitate, ceea ce nu are tangenta cu obiectul dat. Solicitarea vine in contextul ca deja au avut loc asa precedente la licitatiile anterioare. Multumesc!
Answer (20 Jan 2025, 09:14):
Conform DECLARAȚIE
privind experienţa similară
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, inclusiv Contacte/Procese verbale de executie a lucrarilor similare este indicat clar lucrari similare
Date:
18 Jan 2025, 12:01
Question's name:
Proiect
Question:
Rugam publicarea proiectului de executie
Answer (20 Jan 2025, 09:14):
va apropiati la pimarie spre informare
achiziţionarea de executare a lucrarilor la sistemul de apeduct în Sălcuța Nouă, comuna Cîrnățănii Noi R-ul Căușeni
Date:
20 Jan 2025, 08:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua afișați va rog Formularul nr. 1 - Lista cu cantitatile de lucrari desfășurat
Answer (20 Jan 2025, 09:15):
ok
Date:
20 Jan 2025, 10:13
Question's name:
GB
Question:
Buna ziua.Scrieti va rugam rechizitele bancare pentru garantie de oferta.Multumim
Answer (21 Jan 2025, 09:51):
. SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ - 1% din valoarea ofertei – se prezintă
conform Anexei nr. 9 din documentatia standard.
Date:
25 Jan 2025, 11:46
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua. Noi nu ne referim ce act trebuie sa prezentam. E clar ca prezentam declaratie si contracte+procese verbale+recpmandare. Asa e setul corect. Solicitarea este ca dvs sa specificati expres/concret domeniul. Este simplu. Cum multe alte autoritati contractante mentioneaza, ca ulterior sa nu fie interpretari eronate pe acest subiect. Indicati va rugam exact apa sau canalizare...
Answer (27 Jan 2025, 12:13):
lucrari de apeduct
Date:
27 Jan 2025, 14:37
Question's name:
Experienta similara
Question:
DVS solicitati ca companiile care participa sa aiba experienta contracte 75 % din valoarea totala. Prin aceasta solicitare se creaza un impendiment/discriminare pentru companiile care au experienta cu contracte ce ating 50 % din valoarea achizitiei. Speram ca cunoasteti ca aceasta cifra solicitata de dvs, o intrunesc companiile mari, companiile mari la rindul loc subcontracteaza alte companii mici, la moment exista FOARTE multe achizitii pe apa si canalizare, prin urmare companiile mari vor cistiga zeci de licitatii fara a avea capacitatea de a le executa, lucru ce va genera intinderi de timp, lipsa de calitate......Solicitam sa modificati ca experienta similara: lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 45% din valoarea viitorului contract, inclusiv Contacte/Procese verbale de executie a lucrarilor similare este indicat clar lucrari similare.
Answer (28 Jan 2025, 11:46):
Aceste cerințe contravin prevederilor art. 22 alin. (3) lit. a) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, conform căruia în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a
ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul
de a le solicita ofertanților prezentarea listei lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani însoțită de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decât valoarea viitorului contract.
Astfel, autoritatea contractantă urmează să solicite cerințele menționate, respectând prevederile art.
22 alin. (3) lit. a) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, modalitatea de demonstrare se va indica prin prezentarea declarației conform anexei nr.12 sau nr. 13, cu atașarea copiilor contractelor și a proceselor verbale la terminarea lucrărilor.
Date:
28 Jan 2025, 11:59
Question's name:
deviz 2-1-1
Question:
Pozitia 33 Ventil de aerisire ...Totusi ce cantitate este?
Answer (28 Jan 2025, 12:48):
poz 33 este cu 0
poz 39 este cu 1 ventil de aerisire
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK