Select the type of procedure
Commercial procurement
21347993
1
Enquiry period
with
16.01.2025 16:05
to 27.01.2025 09:00
to 27.01.2025 09:00
6 days left
2
Bidding period
with
27.01.2025 09:00
to 07.02.2025 08:00
to 07.02.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
14 600 000 MDL
Period of clarifications:
16 Jan 2025, 16:05 - 27 Jan 2025, 9:00
Submission of proposals:
27 Jan 2025, 9:00 - 7 Feb 2025, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație a sălilor de operații întru instalarea sistemului de ventilare și condiționare și al echipamentului electric de forță
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Testemitanu 30
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jan 2025, 16:05
Date modified
17 Jan 2025, 16:20
Achizitii.md ID
21347993
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.doc
Documents history
-
anunț de participare.doc
ID: b315e187-9337-41ed-88f0-709e4b3e0c8b
Bidding Documents
-
anunț de participare.doc
ID: b315e187-9337-41ed-88f0-709e4b3e0c8b
Bidding Documents
-
anunț de participare.doc
ID: b315e187-9337-41ed-88f0-709e4b3e0c8b
Bidding Documents
-
anunț de participare.doc
ID: b315e187-9337-41ed-88f0-709e4b3e0c8b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
17.01.25 16:20
Date:
16 Jan 2025, 17:58
Question's name:
PARTICIPARE
Question:
Sa dispuna pe contul său bancar de minim 7 milioane lei la momentul depunerii ofertei .Dar dece ? nu 14 600 000 lei si sa vie doar o companie
Answer (17 Jan 2025, 08:31):
Bună ziua. Autoritatea contractantă a avut anterior o experiență mai puțin plăcută la anumite lucrări cu un buget mult mic și antreprenorul la un moment dat nu dispunea de resurse financiare suficiente pentru procurarea materialelor și solicita achitarea în avans ceea ce este inadmisibil. Cerința impusă la procedura de achiziție în cauză are menirea de a minimiza riscurile beneficiarului și în același timp de a responsabiliza operatorii economici prin manifestarea unei seriozități față de proiectul care urmează a fi realizat. În acest sens menționăm repetat că acest proiect este prea important pentru instuția noastră cu profil medical.
Date:
17 Jan 2025, 08:52
Question's name:
Buna ziua
Question:
Ati denumit obiectul ,,Lucrari de reparatie’’ dar sunt doar lucrari electrice si de ventilare? Incarcati in sistem lucrarile de reparatie daca existe!
Answer (17 Jan 2025, 09:31):
Bună ziua. Denumirea lucrărilor derivă din devizele elaborate care sunt anexate la procedura dată.
Date:
17 Jan 2025, 09:58
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Buna ziua! Este necesar sa fie incarcat Proiectul de executie verificat pentru ambele compartimente indicate in Procedura de Licitatie. Va multumim!
Answer (17 Jan 2025, 10:03):
Bună ziua. În anunțul de participare este menționat modalitatea de a face cunoștință cu proiectul de execuție.
Date:
18 Jan 2025, 22:55
Question's name:
Disponibilitate de bani!
Question:
În loc extras din cont cu privire la bani, putem anexa anexa 18 cu susținătorul Terț financiar?
Answer (20 Jan 2025, 10:48):
Bună ziua. Se vor accepta spre examinare/evaluare doar acele documente care sunt stipulare ca cerințe în anunțul de participare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK