Select the type of procedure
Commercial procurement
21347885
1
Enquiry period
with
15.01.2025 17:35
to 16.01.2025 18:00
to 16.01.2025 18:00
2
Bidding period
with
16.01.2025 18:00
to 20.01.2025 10:00
to 20.01.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
200 000 MDL
Period of clarifications:
15 Jan 2025, 17:35 - 16 Jan 2025, 18:00
Submission of proposals:
16 Jan 2025, 18:00 - 20 Jan 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de organizare a evenimentului „Ziua profesionale a autonomiei locale și a lucrătorului din administrația publică locală” desfășurat în regiunea de nord
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jan 2025, 17:35
Date modified
16 Jan 2025, 12:54
Achizitii.md ID
21347885
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
16 Jan 2025, 12:54
Question's name:
Întrebări
Question:
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului-Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
Answer (16 Jan 2025, 17:12):
1. Materialele precum steagurile oficiale și alte elemente simbolice vor fi furnizate de către autoritatea contractantă pentru amplasare sau trebuie asigurate de către organizator?
- Drapelele vor fi asigurate de către organizatori.
2. Este important să cunoaștem câte steaguri oficiale ar trebui să fie amplasate și care este dimensiunea acestora. De asemenea, vă rugăm să listați ce alte elemente simbolice ar mai trebui amplasate.
- Cel puțin câte un drapel al RM și al UE. Dimensiuni mari 1m x 2m.
3. Întreg inventarul (mese și scaune) pentru eveniment urmează să fie furnizat de către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”/autoritatea contractantă sau de către organizator?
- De către locația evenimentului - Teatrul Național „Vasile Alecsandri”.
4. Cine va asigura personalul pentru zona de înregistrare: autoritatea contractantă sau organizatorul?
- Autoritatea contractantă.
5. În ce mod vor fi înregistrați participanții la eveniment?
- În mod fizic, vor fi înregistrați pe support de hârtie.
6. Compania de catering urmează să fie contractată de organizator sau de autoritatea contractantă?
- Autoritatea contractantă.
7. Câte ansambluri artistice și câți artiști ar trebui să fie incluși în programul evenimentului?
- Recitalul muzical este planificat pentru o durată de 40 min, numărul ansamblurilor și artiștilor este la discreția ofertantului.
8. Ce alte activități sunt planificate, cum ar fi decernări de premii, discursuri sau prezentări?
10:00 – 11:00 Înregistrare, cafea de bun venit
11:00 – 12:00 Sesiunea oficială
12:00 – 12:40 Recital muzical
12:40 – 14:00 Recepție/socializare/fotografii de grup.
9. Care este durata estimată a evenimentului și în ce parte a zilei este planificat să aibă loc?
- Mai sus vedeți agenda.
10. Există o identitate vizuală predefinită pentru eveniment?
- Nu, trebuie elaborată și coordonată cu autoritatea contractantă.
11. Este necesară instalarea unui ecran LED pentru difuzarea conținutului vizual?
- Da. Este necesar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK