1
Enquiry period
with 14.01.2025 09:55
to 24.01.2025 08:30
2
Bidding period
with 24.01.2025 08:30
to 04.02.2025 08:30
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 7 311 344 MDL
Period of clarifications: 14 Jan 2025, 9:55 - 24 Jan 2025, 8:30
Submission of proposals: 24 Jan 2025, 8:30 - 4 Feb 2025, 8:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Reparația capitală a acoperișului Gimnaziului din satul Izbiște, raionul Criuleni. Conform proiectului tehnic.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4827, MOLDOVA, Criuleni, s.Izbişte, s.Izbiste
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Stanila
Contact phone
069896453
Purchase data
Date created
14 Jan 2025, 9:55
Date modified
15 Jan 2025, 15:04
Achizitii.md ID
21344554
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_se 2025.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_se 2025.signed.pdf
Bidding Documents
- Anunț de participare ce cuprinde condițiile de desfășurare a achiziției
14.01.25 09:55
duae 2025.signed.pdf duae 2025.signed.pdf
Bidding Documents
-
14.01.25 09:55
caiet de sarcini acoperis izbiste f1.signed.pdf caiet de sarcini acoperis izbiste f1.signed.pdf
Bidding Documents
- Conține volumele lucrărilor
15.01.25 15:04
Date:
14 Jan 2025, 12:38
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, stimate autoritate contractata ne puteti explica de unde in RMoldova se poate gasi Tabla cutata h-57mm ????
Answer (15 Jan 2025, 10:21):
Acest tip de material este solicitat în conformitate cu documentația tehnică de proiect care a fost verificată și avizată conform prevederilor legale; Autoritatea contractată nu are dreptul de a solicita/indica furnizori de materiale folosite la îndeplinirea lucrărilor. Notă: La o analiză a pieții veți identifica atât producători cât și importatori de tablă cutată cu caracteristicile solicitate în caietul de sarcini.
Date:
14 Jan 2025, 15:05
Question's name:
Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani
Question:
Referitor la cerința "Cifra medie de afaceri, min. 16 000 mii lei în ultimii 3 ani", pc. 13 din anunțul de participare și secțiunea 4.B2 "Cifra de afaceri anuală ( volumul vânzărilor), Valoare 16 000 000 pentru ultimii 3 ani" din DUAE, vă rugăm să clarificați dacă este necesară o CA cumulată pentru ultimii 3 ani care să fie egală cu 16 000 000 mdl sau o CA anuală min. de 16 000 000 mdl pentru fiecare dintre ultimii 3 ani?
Answer (15 Jan 2025, 10:26):
Autoritatea contractată a solicitat cifra medie de afaceri anuală pentru ultimii trei ani de activitate. Notă: Solicitare în conformitate cu art.21 alin.2 al Legii 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice.
Date:
14 Jan 2025, 15:38
Question's name:
Dimuarea numărului de angajați necesar
Question:
Stimată AC, solicităm respectuos revizuirea cerinței de la punctul 18 din Anunțul de participare "Disponibilitatea a min. 25 de angajați în ultimile 3 luni, cu prezentatea actelor justificative" și diminuarea nr. de angajați. Considerăm că această cerință este disproporționată în raport cu volumul lucrărilor ce urmează a fi executate, iar un nr. mai mic de angajați este suficient pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale, asigurând totodată respectarea principiilor proporționalității și concurenței. Vă mulțumim!
Answer (15 Jan 2025, 10:44):
Autoritatea contractană a solicitat un termen de execuție a lucrărilor de 6 luni din momentul semnării contractului - dacă luăm în calcul numărul de ore necesare pentru îndeplinirea lucărilor (conform caietului de sarcini) și termenul de execuție ar reeși un număr minim de 25 de angajați. Diminuarea numărului de angajați ar majora termenul de execuție a lucrărilor, ce nu este admisibil. Acest indicator demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională a agentului economic.
Date:
15 Jan 2025, 17:29
Question's name:
Proiect tehnic de executie
Question:
Va rog sa publicati proiectul.
Answer (16 Jan 2025, 11:47):
Cu proiectul tehnic puteți face cunoștință la sediul Primăriei Izbiște. Notă: Nici tehnic nu e posibil, platforma acceptă documente pînă la 2,5Mb.
Date:
17 Jan 2025, 12:47
Question's name:
anunt participare-publicare proiect
Question:
Cu proiectul tehnic puteți face cunoștință la sediul Primăriei Izbiște. Notă: Nici tehnic nu e posibil, platforma acceptă documente pînă la 2,5Mb, se pot comprima documentele https://tools.pdf24.org/ro/comprima-pdf
Answer (20 Jan 2025, 15:56):
Răspuns (16 ian 2025, 11:47): Cu proiectul tehnic puteți face cunoștință la sediul Primăriei Izbiște.
Date:
17 Jan 2025, 12:49
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
p.23. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Cel mai bun raport calitate-preț p.24. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: grila de evaluare. Intrebarea: Va fi acceptata aceasta evaluare de catre AAP ? din cite se cunoaste la majoritatea proiectelor din «satul European» se solicita «cel mai mic pret» In acest caz, se va solicita anularea procedurii de licitatie/corectare la anuntul de participare.
Answer (20 Jan 2025, 15:19):
Finanțatorul nu a indicat sau solicitat folosirea în procedura de achiziții unui anumit criteriu; Conform art.26, alin. 3 al Legii 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are dreptul de a aplica unul din criteriile de atribuire menționate în prezenta Lege.
Date:
17 Jan 2025, 12:50
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
p.13. Cifra medie de afaceri, min. 16000 mii lei în ultimii 3 ani Intrebarea: In ce baza ati decis 16 mln. lei cifra de afacere ? de ce nu 15 mln. lei sau 17 mln. lei? Solicitati cifra medie de afacere mai mare de 3 ori mai mare de cit valoarea obiectului.
Answer (20 Jan 2025, 15:39):
În conformitate cu art.21 alin.2 al Legii 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice - cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului. Valoarea estimată fără TVA al prezentei proceduri de achiziții publice este 7 311 344 lei respectiv + 20% TVA valoarea estimată ar fi egală cu 8 773 612 lei, deci conform prevederilor legale cifra de afaceri minimă solicitată nu ar trebui să depășească suma de 17 547 224 lei (valoarea solicitată se încadrează în parametri legali)
Date:
20 Jan 2025, 13:01
Question's name:
anunt de participare
Question:
Cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor.-(Vezi art. 21, Legea 131/15) Va rog sa tineti cont de lege si sa justificati clar de ce solicitati aceasta cifra de afacere -care sunt riscurile - sa fie clar pentru toti participantii la AP data, in caz contrar vom depune contestatie pe baza documentelor de atribuire
Answer (20 Jan 2025, 15:47):
În conformitate cu art.21 alin.2 al Legii 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice - cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului. Valoarea estimată fără TVA al prezentei proceduri de achiziții publice este 7 311 344 lei respectiv + 20% TVA valoarea estimată ar fi egală cu 8 773 612 lei, deci conform prevederilor legale cifra de afaceri minimă solicitată nu ar trebui să depășească suma de 17 547 224 lei (valoarea solicitată se încadrează în parametri legali). Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire în caz cînd cifra de afaceri solicitată depășește de două ori valoarea estimată a contractului.
Date:
20 Jan 2025, 13:10
Question's name:
su
Question:
care sunt sursele de finantare pru lucrarile de reparatie capitala
Answer (20 Jan 2025, 16:08):
Finanțator: ONDRL
Date:
20 Jan 2025, 13:25
Question's name:
anunt de participare
Question:
justificati necesitatea a min a 25 de angajati-
Answer (20 Jan 2025, 15:49):
Vezi răspunsul: Răspuns (15 ian 2025, 10:44): Autoritatea contractană a solicitat un termen de execuție a lucrărilor de 6 luni din momentul semnării contractului - dacă luăm în calcul numărul de ore necesare pentru îndeplinirea lucărilor (conform caietului de sarcini) și termenul de execuție ar reeși un număr minim de 25 de angajați. Diminuarea numărului de angajați ar majora termenul de execuție a lucrărilor, ce nu este admisibil. Acest indicator demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională a agentului economic.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.