Select the type of procedure
Commercial procurement
21340584
1
Enquiry period
with
22.01.2025 11:33
to 28.01.2025 10:00
to 28.01.2025 10:00
2
Bidding period
with
28.01.2025 10:00
to 05.02.2025 10:00
to 05.02.2025 10:00
3
Auction
with
06.02.2025 14:00
to 06.02.2025 14:28
to 06.02.2025 14:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
616 038 MDL
Period of clarifications:
22 Jan 2025, 11:33 - 28 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals:
28 Jan 2025, 10:00 - 5 Feb 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
-Lucrări de alimentare cu energie electrică 0.4 kV pentru clădirea spitalului
-Lucrări de echipare electrică pentru secția de sterilizare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5400, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), str.27 August 7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jan 2025, 11:33
Date modified
23 Jan 2025, 14:28
Achizitii.md ID
21340584
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Alimentare cu energie electrică 0.4 kV (marca AEE), inclusiv montarea echipamentelor electrice.
Budget: 546213.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
22 Jan 2025, 12:49
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Solicitam anexarea proiectului de executie in baza caruia s-a elaborat caietele de sacini cu avizele respective.
Answer (22 Jan 2025, 14:25):
Bună ziua, Proiectul de execuție au fost încărcate pe platforma achizitii.md în cadrul procedurii și pot fi consultate. Vă rugăm să accesați secțiunea documentației pentru a le vizualiza.
Lucrări la secția de sterilizare, incluzând echipamente electrice de forță și iluminat interior
Date:
23 Jan 2025, 14:24
Question's name:
Proiect retele interioare
Question:
Anexați proiectul pe rețele interioare?
Answer (23 Jan 2025, 14:31):
Bună ziua, Proiectul de execuție pentru secția de sterilizare au fost încărcate.
Date:
24 Jan 2025, 11:31
Question's name:
Aviz de coordonare
Question:
Solicitam anexat avizul de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord
Answer (24 Jan 2025, 16:06):
Referitor la solicitarea anexării avizului de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord, vă rugăm să precizați concret ce tip de aviz este necesar
Date:
27 Jan 2025, 10:04
Question's name:
Referitor la solicitarea anexării avizului de coordonare a proiectului din partea furnizorului OSD RED Nord, vă rugăm să precizați concret ce tip de aviz este necesar
Question:
Venim cu clarificări - Coroodonarea proiectului de furnizor
Answer (27 Jan 2025, 10:10):
proiectul este coordonat cu RED Nord. Toate mențiunile speciale de coordonare sunt incluse în proiectul existent pe suport de hârtie, care poate fi consultat la fața locului.
Date:
27 Jan 2025, 10:11
Question's name:
Clarificarei la aviz de racordare si caiet de sarcini LOT 1
Question:
Veniti cu clarificari la capitolul 2 punctul 15 din caiet de sarcini (2. Lucrari de montare 2.1. Post de transformare PT14RZ6) lucrarea dată este prevăzută de aviz de racordare in punctul 9.4 că v-a fi executată de Furnizor. Clarificați cu furnizorul și proiectantul cine pînă la urmă v-a executa lucrarea dată?
Answer (27 Jan 2025, 10:32):
Stimate participant, Va îndemnam sa completați devizele de cheltuieli si sa depuneți oferta in conformitate cu caietul de sarcini publicat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK