1
Enquiry period
with 09.01.2025 15:33
to 10.01.2025 16:00
2
Bidding period
with 10.01.2025 16:00
to 13.01.2025 16:00
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 300 000 MDL
Period of clarifications: 9 Jan 2025, 15:33 - 10 Jan 2025, 16:00
Submission of proposals: 10 Jan 2025, 16:00 - 13 Jan 2025, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de asistenţă pentru sistemul de evidenţa a tratării pacienţilor "Hospital ManagernS.I" în cadrul IMSP Spitalul Raional Floreşti pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Web site
---
The contact person
Full name
Groza Svetlana
Contact phone
025027009
Purchase data
Date created
9 Jan 2025, 15:33
Date modified
9 Jan 2025, 19:52
Achizitii.md ID
21339862
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
- Anunt
9.01.25 15:33
Servicii de asistenţă pentru sistemul de evidenţa a tratării pacienţilor "Hospital ManagernS.I" în cadrul IMSP Spitalul Raional Floreşti pentru anul 2025
Date:
9 Jan 2025, 19:52
Question's name:
Anexa nr 22 si 23 nu sunt prezente
Question:
Buna ziua, in cadrul documentatiei lipseste restul documentelor de depunere pentru acest lot. Spuneti va rog cum pot fi gasite acestea? trebuie de depus un email pentru a le obtine sau merge si alte variante?
Answer (10 Jan 2025, 08:03):
Gasiti in documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.