Public procurement
21337055
Lot 1 Turnichet de acces (sistem
1
Enquiry period
with 03.01.2025 16:56
to 10.01.2025 16:00
to 10.01.2025 16:00
2 days left
2
Bidding period
with 10.01.2025 16:00
to 15.01.2025 10:00
to 15.01.2025 10:00
3
Auction
16.01.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
300 000 MDL
Period of clarifications:
3 Jan 2025, 16:56 - 10 Jan 2025, 16:00
Submission of proposals:
10 Jan 2025, 16:00 - 15 Jan 2025, 10:00
Auction start date:
16 Jan 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Set de turnichete balansoar pentru trei benzi.
2. Lățimea benzilor: două benzi de minimum 750 mm și o bandă de minimum 1100 mm.
3. Lățimea maximă a sistemului: 3400 mm.
4. Material barieră: sticlă acrilică cu grosimea minimă de 10 mm, fără ramă.
5. Durabilitate: numărul mediu de cicluri până la eșec – minimum 3 milioane cicluri.
6. Sistem motorizat: permite deschiderea manuală în caz de urgență sau întrerupere a alimentării electrice.
7. Motor: motor fără perii.
8. Indicatori LED: afișează nivelul de acces și direcția de mișcare.
9. Flux de persoane: 40-60 persoane pe minut per trecere.
10. Detectoare IR: minimum 6.
11. Material piedestal: oțel inoxidabil.
12. Nivel de protecție: minimum IPX4.
13. Alimentare: AC100-240V/50-60Hz.
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț 300.000,00
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț
2. Lățimea benzilor: două benzi de minimum 750 mm și o bandă de minimum 1100 mm.
3. Lățimea maximă a sistemului: 3400 mm.
4. Material barieră: sticlă acrilică cu grosimea minimă de 10 mm, fără ramă.
5. Durabilitate: numărul mediu de cicluri până la eșec – minimum 3 milioane cicluri.
6. Sistem motorizat: permite deschiderea manuală în caz de urgență sau întrerupere a alimentării electrice.
7. Motor: motor fără perii.
8. Indicatori LED: afișează nivelul de acces și direcția de mișcare.
9. Flux de persoane: 40-60 persoane pe minut per trecere.
10. Detectoare IR: minimum 6.
11. Material piedestal: oțel inoxidabil.
12. Nivel de protecție: minimum IPX4.
13. Alimentare: AC100-240V/50-60Hz.
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț 300.000,00
14. Cititori RFID: compatibili cu sistemul de control acces existent, minimum 4 bucăți.
15. Sistem de control manual: de la postul de pază, amplasat lângă turnichet.
Termen de garanție pentru întreg sistem – minim 2 ani
Sistemul va fi instalat de către OE
Schema redată în anexa nr. 1 la prezentul Anunț
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jan 2025, 16:46
Date modified
3 Jan 2025, 16:56
Estimated value (without VAT)
300 000 MDL
The minimum downward of the price
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21337055
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Contract period
27 Jan 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Lot 1 Turnichet de acces (sistem
CPV: 42900000-5 - Miscellaneous general and special-purpose machinery
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK