Select the type of procedure
Commercial procurement
21334684
1
Enquiry period
with
31.12.2024 11:03
to 14.01.2025 10:30
to 14.01.2025 10:30
2
Bidding period
with
14.01.2025 10:30
to 24.01.2025 09:00
to 24.01.2025 09:00
3 days left
3
Auction
27.01.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
330 000 MDL
Period of clarifications:
31 Dec 2024, 11:03 - 14 Jan 2025, 10:30
Submission of proposals:
14 Jan 2025, 10:30 - 24 Jan 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Cartuşe pentru imprimante alb/negru/color/toner pentru anul 2025 (II)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Dec 2024, 11:03
Date modified
10 Jan 2025, 11:10
Achizitii.md ID
21334684
MTender ID
CPV
30120000-6 - Echipament de fotocopiere şi de tipărire offset
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Declaratie beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
Declaratie beneficiari efectivi.doc
31.12.24 11:03
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
31.12.24 11:03
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
31.12.24 11:03
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
31.12.24 11:03
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
31.12.24 11:03
Anexa nr. 24 - Modelul contractului.signed.pdf
Anexa nr. 24 - Modelul contractului.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 - Modelul contractului.signed.pdf
31.12.24 11:03
Date:
10 Jan 2025, 11:10
Question's name:
Specificatie de pret
Question:
Buna ziua, rugam sa specificati daca imprimantele pentru care solicitati cartusele se afla in garantie de la producator sau distribuitor local. Tinem sa va avetrizam ca imprimantele aflate in garantie necesita utilizarea cartuselor originale pretul carora nu se coreleaza cu specificatia de pret indicata de Dvs. Pretul de piata pentru asemenea cartuse este de 960 lei inclusuv TVA. La fel, mentionam ca utilizarea cartuselor compatibile duce la afectarea conditiilor de garantie pina la pierderea acesteia. Atragem atenția asupra faptului că în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (1) din Legea nr. 105/2003 privind protecţia consumatorilor ”garanţia comercială este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, în condiţiile stabilite în certificatul de garanţie şi în publicitatea aferentă”. Prin urmare, in cazul in care imprimantele sunt Inca in perioada de garantie, pentru a nu incalca legislatia in vigoare care poate afecta atit noul furnizor de cartuse căt și insasi beneficiarul, care inevitabil va pierde garantia, solicitam revizuirea parametrilor tehnici si a cerintelor.
Answer (13 Jan 2025, 10:37):
Stimate operator economic, ținem să vă informăm că cerințele expuse în documentația de atribuire vizează cartușele laser cu toner negru Pantum PC-211 original sau echivalent.
Referința privind garanția imprimantelor nu este relevantă în cadrul procedurii date.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK