1
Enquiry period
with 31.12.2024 08:57
to 06.01.2025 11:00
2
Bidding period
with 06.01.2025 11:00
to 13.01.2025 10:00
3
Auction
14.01.2025 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 238 500 MDL
Period of clarifications: 31 Dec 2024, 8:57 - 6 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals: 6 Jan 2025, 11:00 - 13 Jan 2025, 10:00
Auction start date: 14 Jan 2025, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform temei de proiectare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
31 Dec 2024, 8:42
Date modified
31 Dec 2024, 8:57
Estimated value (without VAT)
238 500 MDL
The minimum downward of the price
15 MDL
Achizitii.md ID
21334545
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jan 2025 08:00 - 31 Mar 2025 08:55
List of positions
1)
Title
Servicii de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa1,2,3.pdf anexa1,2,3.pdf
Bidding Documents
-
31.12.24 08:57
duae proiectare coridor 10.doc
Bidding Documents
-
31.12.24 08:57
tp.pdf tp.pdf
Bidding Documents
-
31.12.24 08:57
documentația standard lucrari proiectări.docx
Bidding Documents
-
31.12.24 08:57
contract servicii proiectare.docx
Bidding Documents
-
31.12.24 08:57

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Universinj

Normalized price: 291 793 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 14.01.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1735627405666 din 24.01.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de proiectare privind expertiza tehnică a sectoarelor de drum: G46 R9 – Dobrușa – Ignăței – Scorțeni – Codrul Nou – R14, km 15,760 – 22,610 (selectiv); km 22,610 – 35,622 (selectiv), G47 R9 – Olișcani – Peciște – Ignăței – G46, km 12,880 – 18,075 (selectiv), G49 G47 – Peciște – Trifești – R20, km 0,00 – 11,426 (selectiv) - parte componentă a coridorului 10 ce au suferit deteriorări în rezultatul ploilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 291 793,00 (două sute nouăzeci și una de mii șapte sute nouăzeci și trei lei, 00 bani) lei fără TVA și 350 151,60 (trei sute cincizeci de mii o sută cincizeci și unu lei, 60 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications