Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
27.12.2024 17:40
to 13.01.2025 10:00
to 13.01.2025 10:00
7 days left
2
Bidding period
with
13.01.2025 10:00
to 04.02.2025 11:00
to 04.02.2025 11:00
3
Auction
05.02.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 320 355,83 MDL
Period of clarifications:
27 Dec 2024, 17:40 - 13 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals:
13 Jan 2025, 10:00 - 4 Feb 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform cerințelor tehnice din Anunțul de participare
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Dec 2024, 17:40
Date modified
2 Jan 2025, 14:44
Achizitii.md ID
21332665
MTender ID
CPV
32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi.doc
27.12.24 17:40
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare .signed.pdf
27.12.24 17:40
anexe la documentatia standard .signed.pdf
anexe la documentatia standard .signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard .signed.pdf
27.12.24 17:40
anexa nr. 24 modelul - contractului.signed.pdf
anexa nr. 24 modelul - contractului.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 modelul - contractului.signed.pdf
27.12.24 17:40
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
27.12.24 17:40
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
27.12.24 17:40
aviz age 24.12.2024.pdf
aviz age 24.12.2024.pdf
Bidding Documents
aviz age 24.12.2024.pdf
30.12.24 08:12
Date:
2 Jan 2025, 14:44
Question's name:
Vizualizare spatiu
Question:
Buna ziua. Va rog sa ne informati cum si cand putem avea acces la spatiul unde e necesar de implementat solutia solicitata pentru a intelege mai multe ce tine de locul instalarii ale echipamentelor si posibilitatea de trasare si conectare.
Answer (3 Jan 2025, 13:18):
Stimate operator economic, în contextul întrebării Dvs și pentru a garanta respectarea securității în cadrul instituției, urmează să adresați o scrisoare oficială la adresele electronice: achizitii.tic@asp.gov.md, achizitii@asp.gov.md, indicând - denumirea companiei, numele persoanei(reprezentantului) împuternicite care urmează să examineze spațiul unde va fi implimentată soluția.
Specialiștii tehnici sunt dispuși să asigure acces și suport informațional pentru data de 06.01.2025, ora 10.00 (în eventualitatea parvenirii unei asemenea scrisori).
Date:
3 Jan 2025, 17:52
Question's name:
Solicitarea clarificarii
Question:
Conform specificarii tehnice solicitate in anexa nr.22 a bunurilor : 1.5 Microfon pentru tavan 1.6 Bară de sunet 1.7 Audio conference processor.
Parametrii tehnici ceruti sunt atribuite doar unui producator si anume Yamaha. Aceasta solicitare promoveaza doar un anumit brand ceeia ce contravine legislatiei nationale cu privire la achizitii publice. Este posibil ca parametrii echipamentelor propuse sa difere de specificari tehnice insa care nu v-or influenta la calitatea solutiei cerute (ca exemplu Dimensiune: max. 560 (L) x 560 (W) x 90 (H) mm; a bunul 1.5 Microfon pentru tavan, la alti producatori poate sa fie de dimensiune cu 2 cm mai mari dar asta nicidecum nu inseamna ca calitatea o sa fie ma rea)?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK