1
Enquiry period
with 26.12.2024 15:17
to 06.01.2025 15:30
2
Bidding period
with 06.01.2025 15:30
to 16.01.2025 15:30
9 days left
3
Auction
17.01.2025 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 26 Dec 2024, 15:17 - 6 Jan 2025, 15:30
Submission of proposals: 6 Jan 2025, 15:30 - 16 Jan 2025, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Servicii de transport pasageri
(transportarea angajaților domiciliu – serviciu - domiciliu)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Oala
Contact phone
068011113
Purchase data
Date created
26 Dec 2024, 15:17
Date modified
31 Dec 2024, 12:27
Achizitii.md ID
21331285
CPV
60100000-9 - Servicii de transport rutier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Bidding Documents
-
26.12.24 15:29
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
26.12.24 15:29
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
30.12.24 10:44
Date:
31 Dec 2024, 12:27
Question's name:
anunt
Question:
p.2 indicati va rog care anume anexe trebuie de prexentat? pe parcursul unei zile chite unitati de transport este necesar?
Answer (2 Jan 2025, 08:07):
Buna dimineața, toate anexele încărcate în sisitem din documentația standard trebuie prezentate. În anexa nr.1 atașată la Anunțul de participare sunt indicate itinerariile și rutele zilnice (însă precizăm că pe parcursul zilei sunt necesare 4 unități de transport, important să fie conforme cu cerințele expuse în Anexa nr.2 la Anunțil de participare).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.