Select the type of procedure
Commercial procurement
21327664
1
Enquiry period
with
20.12.2024 14:10
to 30.12.2024 13:00
to 30.12.2024 13:00
8 days left
2
Bidding period
with
30.12.2024 13:00
to 14.01.2025 08:00
to 14.01.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
11 416 220 MDL
Period of clarifications:
20 Dec 2024, 14:10 - 30 Dec 2024, 13:00
Submission of proposals:
30 Dec 2024, 13:00 - 14 Jan 2025, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa in or.Causeni. N11/22-AE.SU
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Dec 2024, 14:10
Date modified
20 Dec 2024, 17:45
Achizitii.md ID
21327664
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa in or.Causeni. N11/22-AE.SU
Budget: 11416220.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
11-22-ae or causeni-2024-2-f1 (1).semnat.pdf
11-22-ae or causeni-2024-2-f1 (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
20.12.24 14:10
11-22-ae or causeni-2024-3-f1 (1).semnat.pdf
11-22-ae or causeni-2024-3-f1 (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
20.12.24 14:10
anunt ondrl (1).semnat.pdf
anunt ondrl (1).semnat.pdf
Documents history
-
anunt ondrl (1).semnat.pdf
anunt ondrl (1).semnat.pdf
ID: 77142fa9-7939-4541-ba84-cb3af96441cd
Bidding Documents
-
anunt (15).semnat.pdf
anunt (15).semnat.pdf
ID: 77142fa9-7939-4541-ba84-cb3af96441cd
Bidding Documents
Bidding Documents
-Anunt
20.12.24 17:45
Date:
20 Dec 2024, 16:55
Question's name:
Anunț de participare
Question:
pct. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici.Garanția de bună execuție 5%
(conform Anexei nr.10). Anexa 10 de fapt este Graficul execuției. Rugăm să fie clarificat acest aspect.
Answer (20 Dec 2024, 17:02):
Rectific anuntul si il mai incarc odata
Date:
20 Dec 2024, 17:01
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
rugăm să modificați pct.19 al anunțului de participare, și anume: Garanţia de bună executare va fi constituită sub formă de: cuantumul 5% în conformitate cu cerințele stipulate în Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020.
Answer (20 Dec 2024, 17:14):
OK
Date:
20 Dec 2024, 20:55
Question's name:
Anunt de participare
Question:
In anunt de participare, la punctul 16, subpunctul 6, la experienta similara adaugati si prezentarea proceselor verbale la terminarea lucrarilor, nu doar procesele receptie finala.
Date:
20 Dec 2024, 20:57
Question's name:
Experienta similara
Question:
Specificati va rog exact in ce domeniu trebuie sa prezentam contractele pentru demonstrarea experientei similare si dirigintii de santier. Apeduct? Canalizare? Sau care domeniu? Va rugam concret sa indicati. Multumesc
Date:
20 Dec 2024, 20:58
Question's name:
Linii creditare
Question:
In anunt de participare, la punctul 16, subpunctul 20, e posibil sa prezentam linii creditare?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK