Select the type of procedure
Commercial procurement
21326744
1
Enquiry period
with
19.12.2024 11:24
to 01.01.2025 15:48
to 01.01.2025 15:48
2
Bidding period
with
01.01.2025 15:48
to 12.01.2025 15:48
to 12.01.2025 15:48
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 393 000 MDL
Period of clarifications:
19 Dec 2024, 11:24 - 1 Jan 2025, 15:48
Submission of proposals:
1 Jan 2025, 15:48 - 12 Jan 2025, 15:48
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Extinderea rețelelor de apeduct în s. Vorniceni, r-nul Strășeni, Sectorul I.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3637, MOLDOVA, Străşeni, s.Vorniceni, str.Sfatul Țării nr. 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Dec 2024, 11:24
Date modified
28 Dec 2024, 18:42
Achizitii.md ID
21326744
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Extinderea rețelelor de apeduct în s. Vorniceni, r-nul Strășeni, Sectorul I.
Budget: 4393000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
retele de apa sector 1 -2024 f1 (1).pdf
retele de apa sector 1 -2024 f1 (1).pdf
Bidding Documents
DEVIZ
19.12.24 11:30
Date:
28 Dec 2024, 18:42
Question's name:
Cerințe de calificare
Question:
Anunț de participare, p. 18 Condiții de calificare - realizarea unei cifre medii de ofaceri în ultimii 3 ani egală
sau mai mare de 10 mln. lei.
În baza cărui act normativ sau legislativ impuneți această cerință?
Rugăm să coborâți acest plafon pentru a se încadra mai multe companii, pentru o concurență mai mare, nu favorizați companiile mari.
Answer (30 Dec 2024, 15:48):
Conform Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice: Membrii grupului de lucru îndeplinesc următoarele atribuții:
1) examinează și înaintează propuneri privind bunurile, lucrările și serviciile necesare, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, și estimează valoarea acestora;
2) examinează și înaintează propuneri pentru completarea/modificarea planurilor anuale de efectuare a achizițiilor publice, anunțului de intenție, anunțului/invitației de participare, documentației de atribuire, caietului de sarcini și altor documente de achiziție necesare pentru inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție publică;
3) examinează și înaintează propuneri în procesul de elaborare a documentației de atribuire și altor documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK