1
Enquiry period
with 17.12.2024 16:41
to 23.12.2024 10:00
22 hours left
2
Bidding period
with 23.12.2024 10:00
to 30.12.2024 14:00
3
Auction
31.12.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 312 820 MDL
Period of clarifications: 17 Dec 2024, 16:41 - 23 Dec 2024, 10:00
Submission of proposals: 23 Dec 2024, 10:00 - 30 Dec 2024, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Subscribe

Servicii aferente mentenanței și dezvoltării Sistemul informațional unic de circulație a documentelor electronice pentru necesitățile MAI, pentru anul bugetar 2025
Specificațiile tehnice depline sunt descrise în cadrul Termenilor de Referință (Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
17 Dec 2024, 16:41
Date modified
17 Dec 2024, 16:41
Achizitii.md ID
21325744
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
17.12.24 16:41
anexe.docx
Bidding Documents
Anexe obligatorii
17.12.24 16:41
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ...
17.12.24 16:41
documentația de atribuire_sia emanagement.semnat.pdf documentația de atribuire_sia emanagement.semnat.pdf
Bidding Documents
1. Anunț de participare 2. Caiet de sarcini/Termeni de referință 3. Instrucțiuni pentru participanți 4. Anexe obligatorii
17.12.24 16:41
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.