Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.12.2024 11:58
to 17.12.2024 12:02
to 17.12.2024 12:02
2
Bidding period
with
17.12.2024 12:02
to 20.12.2024 12:02
to 20.12.2024 12:02
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
61 200 MDL
Period of clarifications:
16 Dec 2024, 11:58 - 17 Dec 2024, 12:02
Submission of proposals:
17 Dec 2024, 12:02 - 20 Dec 2024, 12:02
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Consumabile medicale - 2024 (3)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
16 Dec 2024, 11:58
Date modified
16 Dec 2024, 12:35
Achizitii.md ID
21324579
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
5.anunt de participare 21324579.pdf
5.anunt de participare 21324579.pdf
Bidding Documents
-
16.12.24 11:58
6.formularele ofertei (anexa 8,22,23) 21324579.docx
Documents history
-
6.formularele ofertei (anexa 8,22,23) 21324579.docx
ID: ddd74853-b544-4e7c-90dc-3174ba4f9206
Bidding Documents
-
6.formularele ofertei (anexa 8,22,23) 21324579.docx
ID: ddd74853-b544-4e7c-90dc-3174ba4f9206
Bidding Documents
Bidding Documents
-
16.12.24 12:02
Date:
16 Dec 2024, 12:35
Question's name:
Termeni de livrare si valabilitate a contractului
Question:
Rugam sa indicati termeni de livrare rezonabili. Dat fiind sarbatorile de iarna, producatorii europeni intra in vacanta incepand cu data de 20 decembrie, importul si livrarea produselor nicidecum nu poate fi realizata in 3 zile. Luand in considerare termenul tardiv de publicare al licitatiei, rugam sa indicati minim 30 zile pentru livrare, cu o valabilitate a contractului de minim 3 luni de la inregistrarea contractului.
Answer (16 Dec 2024, 12:43):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK