Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
16.12.2024 10:22
to 20.12.2024 10:54
to 20.12.2024 10:54
2
Bidding period
with
20.12.2024 10:54
to 27.12.2024 12:54
to 27.12.2024 12:54
4 days left
3
Auction
30.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
250 000 MDL
Period of clarifications:
16 Dec 2024, 10:22 - 20 Dec 2024, 10:54
Submission of proposals:
20 Dec 2024, 10:54 - 27 Dec 2024, 12:54
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Achizitionarea rechizitelor de birou
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Dec 2024, 9:53
Date modified
16 Dec 2024, 12:17
Achizitii.md ID
21324432
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202412160955_Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160956_doc.standard rechizite 2025.semnat.pdf
Bidding Documents
doc.standard rechizite 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160956_DUAE rechizite 2025.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE rechizite 2025.semnat.pdf
16.12.24 10:22
202412160955_Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.docx
Bidding Documents
Anunt de participare achizitionarea rechizitelor de birou 2025.docx
16.12.24 10:22
202412160956_doc.standard rechizite 2025.docx
Bidding Documents
doc.standard rechizite 2025.docx
16.12.24 10:22
Achizitionarea rechizitelor de birou
Date:
16 Dec 2024, 12:17
Question's name:
graficul de livrare
Question:
buna, care va fi graficul de livrare ?
Answer (16 Dec 2024, 14:17):
Buna ziua, dorim bunurile sa fie livrate in cel mai scurt timp posibil dupa desemnarea castigatorului, cu exceptie la Hartie A4 se accepta in 2 transe. Ce tine de Agendele pentru anul 2026 pot fi livrate nu mai tarziu de ultimul trimestru al anului 2025.
Achizitionarea rechizitelor de birou
Date:
16 Dec 2024, 12:19
Question's name:
Specificatia tehnica
Question:
in specificatia tehnica at inficat anumite branduri - se accepta alte branduri ?
Answer (16 Dec 2024, 14:09):
Da, se accepta si alte branduri similare dar cu specificatiile mentionate in anuntul de participare.
Date:
16 Dec 2024, 14:34
Question's name:
Lot separat pentru plicuri
Question:
Buna ziua. Va rugam sa creati lot separat pentru plicuri (pozitiile 2-7) sau sa efectuati evaluarea pe pozitii pentru a permite tuturor agentilor economici interesati sa participe la aceasta achizitie si a obtine o concurenta sporita si cel mai bun raport pret/calitate la bunurile solicitate.
Answer (16 Dec 2024, 16:41):
Buna ziua, grupul de lucru a decis ca toate bunurile solicitate sa fie prezentate intr-o singura oferta (toate loturile), nu pe loturi separat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK