Public procurement
21322455
1.Servicii pază tehnică
1
Enquiry period
with 11.12.2024 12:19
to 17.12.2024 09:30
to 17.12.2024 09:30
2
Bidding period
with 17.12.2024 09:30
to 25.12.2024 09:30
to 25.12.2024 09:30
6 days left
3
Auction
26.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
50 000 MDL
Period of clarifications:
11 Dec 2024, 12:19 - 17 Dec 2024, 9:30
Submission of proposals:
17 Dec 2024, 9:30 - 25 Dec 2024, 9:30
Auction start date:
26 Dec 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1.Servicii pază tehnică
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
11 Dec 2024, 12:14
Date modified
11 Dec 2024, 12:19
Estimated value (without VAT)
50 000 MDL
The minimum downward of the price
500 MDL
Achizitii.md ID
21322455
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
1 Jan 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
1.1. Paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini:
1.AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a bunurilor materiale prin metoda de pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pază tehnică pentru asigurarea bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază tehnică la obiectele strategice din Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, din 01.01.2025 – până la 31.12.2025.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE: Ofertantul:
1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei;
2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu;
3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor;
4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice).
6. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI:
a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv.
b) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate.
c) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului.
d) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse.
e) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului.
f) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neândeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor.
g) Ofertantul va instala din cont propriu componentele/consumabile necesare pentru asigurarea pazei tehnice.
h) Intervenție rapidă a grupei operative în caz de declanșare a alarmei.
7.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției cel puțin 5 ani.
CPV: 79713000-5 - Guard services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
3.caiet de sarcini_paza tehnica 2025.pdf
3.caiet de sarcini_paza tehnica 2025.pdf
Bidding Documents
-
11.12.24 12:19
5.anunt de participare 21322455.pdf
5.anunt de participare 21322455.pdf
Bidding Documents
-
11.12.24 12:19
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK