1
Enquiry period
with 06.12.2024 10:44
to 10.12.2024 11:00
2
Bidding period
with 10.12.2024 11:00
to 18.12.2024 10:00
3
Auction
with 19.12.2024 14:00
to 19.12.2024 14:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 120 000 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2024, 10:44 - 10 Dec 2024, 11:00
Submission of proposals: 10 Dec 2024, 11:00 - 18 Dec 2024, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță a sistemului de semnalizare și prevenire a incendiilor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Str. Calea Orheiului, 130
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Voloșciuc
Contact phone
079557456
Purchase data
Date created
6 Dec 2024, 10:44
Date modified
6 Dec 2024, 17:48
Achizitii.md ID
21320381
CPV
50600000-1 - Servicii de reparare şi de întreţinere a materialelor de securitate şi apărare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Dec 2024, 17:48
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua , in anunțul de participare ați indicat ca , serviciile de mentenanță s sistemului de semnalizare si prevenire a incendiilor va fi efectuat conform caietului de sarcina , Anexa numărul , cu părere de rău nu am găsit acest fișier. Mulțumesc 1
Answer (9 Dec 2024, 09:00):
Bună ziua, Anunțul de participare conține caietul de sarcini pe ultima pagină.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.